Arany Penge 2018 – 8 díj + 1 különdíj

Az Arany Penge fesztiválról nem kevesebb, mint 8 db díjjal és egy különdíjjal tértünk haza. 
Az IAB Hungary különdíját a Café Communications nyerte a Dealogicnak készített Follow the Rabbit alkotásával.

A munkáink és azokhoz tartozó díjak a következők:

Follow the rabbit kampány

PR megoldások / Vállalati image – Ezüst
Direkt Marketing megoldások / Direkt marketing megoldások, beleértve a teljes direkt marketing ötletet, a mechanizmust, a célcsoport elérését, a DM célba juttatását, DM elemeket és a megvalósítást – Bronz
IAB Hungary különdíj

Ügynökség: Café Communications és Be Social
Ügyfél: Dealogic Hungary

A munkaerő piacon köztudottan nagy a programozóhiány, így ügyfelünk, a Dealogic szoftverfejlesztő cég számára sem volt egyszerű megfelelő munkaerőt toborozni. Olyan kreatív megoldást kerestünk, amellyel a piacon lévő programozókat szólítjuk meg. A kampány központi elemének egy olyan szimbólumot választottunk, amivel őszintén tud a célcsoport azonosulni, hisz nincs olyan programozó, aki ne ismerné a Mátrix utópisztikus programvilágából kivezető utat, amit a fehér nyúl követése jelképez.

ŠKODA Jump Assist kampány

Out of home megoldások / Egyéb különleges out of home megoldások, ambient – Ezüst
Rendezvényes megoldások / Rendezvényes-elem megoldások: Egy rendezvény vagy esemény valamely eleme , amely önmagában is különleges, kreatív koncepciót takar – Bronz

Ügynökség: Café Communications
Ügyfél: Porsche Hungaria

A Front Assist egy kifinomult biztonsági felszereltség a Škodákban, amely automatikusan lefékezi, vagy akár meg is állítja az autót, hogy elkerüljük a ráfutásos baleseteket. Ezt úgy demonstráltuk, hogy egy fesztiválon egy fékező teherautó képét helyeztük a bungee ugrótorony alá. Így az ugrók a saját bőrükön tapasztalhatták ennek a funkciónak a működését anélkül, hogy valódi veszélyben lettek volna.

Paramount – Filmek, amiket pont így szeretünk

Integrált megoldások / Egy koncepción alapuló, több médiatípuson vagy eszközön (minimum három) megvalósult integrált termék, szolgáltatás, márka, image vagy promóciós kampány – Ezüst

Nyomtatott sajtó megoldások / Sajtótermékekben közzétett hagyományos hirdetések – Bronz

Ügynökség: Café Communications
Ügyfél: Viacom Global Hungary Kft.

A Paramount Channel műsorán azokat a filmeket nézhetjük, amiket úgy szeretünk, ahogy vannak. Nem máshogy.
Reflektorfénybe emeltük azokat az elemeket, amiktől klasszikussá vált egy-egy film. Mert kell a tökéletes szereplő, a tökéletes ruha, a tökéletes helyszín vagy tárgy ahhoz, hogy meglegyen a tökéletes összhang, és megkapjuk azt a filmet, amit pont úgy ismerünk és szeretünk, ahogy van: tökéletesen. Ha pedig valami hiányzik, akkor az már nem is az igazi.

Magyar Kerékpárosklub – Préda

Ügynökség: Café Communications
Ügyfél: Magyar Kerékpárosklub

Társadalmi célú megoldások – nonprofit szervezet számára készített alkotás / Out of home-ban megvalósult TCR kampány vagy kampányelem – Bronz

A Café Communications kommunikációs ügynökség ötlete alapján született meg 2017-ben a Préda kampány, ami a fülhallgatós közlekedés veszélyeire hívta fel a figyelmet az Együtt Közlekedünk részeként. A cukiság álarca mögé bújtatott üzenet a gyalog, biciklivel és autóval közlekedő fiatalokat célozta citylight posztereken.

FANTA – Elnöki Főnökség

Branded content megoldások / Influencerrel vagy hírességgel való együttműködés során készült  – Bronz

Ügynökség: Café Communications, Be Social és Starcom
Ügyfél: Coca-Cola Magyarország

A Coca-Cola Magyarország három népszerű influencert, Szabyestet, Bánki Benit és Fodor Évit kérte fel, hogy a Fanta Elnöki Főnökség, vagyis a FEF alapítóiként a fiatalokkal karöltve megreformálják a márkát. A Fanta a tinikhez akar beszélni, akkor engedjük szóhoz jutni az őket képviselőket.

Összefoglaló videó

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson