A kényelmi termékek sok esetben impulzusvásárlással kerülnek a fogyasztói kosárba, így marketing szempontból különösen fontos, hogy már a vásárlás előtt is megfelelő márkaélményt kapjon a fogyasztó, amely a helyszínen vásárlásra készteti. A véleményvezérek egyre meghatározóbbak a piacon.
Mivel az említett célcsoportok, de különösen a fiatalok már nem rezonálnak szinte egyáltalán a hagyományos marketing eszközökkel, egyre több márka választ tartalom alapú üzenetátadást és véleményvezérekkel való együttműködést.
A márkázott tartalom és a véleményvezérek pont arra jók, hogy előkészítsék a fogyasztót azzal, hogy erős, hatásos márkaélményt nyújtanak releváns, hiteles és szórakoztató tartalmakon keresztül” – mondja Varga Gábor a Café Communications digital business directora. – olvasható az Élelmiszer.hu oldalon.
A cikket továbbolvasva, több érdekes témakör is előtérbe kerül.
Nincs egységes megoldás
Tradicionális felületek: egyre kevésbé hatékonyak
Nagy számok – kontra elköteleződés
A legnagyobb forgalomnövekedés: fagyasztott gyümölcsök
A teljes cikk itt olvasható.