Hipnózis 2018 – 4 kategóriában 4 díjat hoztunk el

A Hipnózison 8 shortlistből 4-et díjra váltottunk, 2 ezüstöt és 2 bronzot hoztunk el.

A Hipnózis Magyarország egyik legrégebbi és legrangosabb kreatív reklámversenye. A verseny célja a hazai kreativitás ösztönzése és díjazása, valamint a kreatívügynökségek támogatása ismertségük és elismertségük növelésében.

Fogyasztóközpontú kampányok / Direktmarketing-megoldások kategóriában EZÜST minősítést kapott a Follow the Rabbit munkánk.

Ügyfél: Dealogic Hungary

Senior szotvermérnököket kívántunk elérni a kampánnyal Budapesten, akik potenciális munkavállalói lehetnek a Dealogic-nak szakmai képzettségüknek megfelelően. A kampány másodlagos célja a cég ismertségének növelése a teljes IT szektorban dolgozók körében.

A kampány 2 hónapját összehasonlítva az előző 2 hónap eredményeivel: a jelentkezők számát 526%-kal növeltük, az egy jelentkezőre eső költséget 43%-kal csökkentettük.


Fogyasztóközpontú kampányok / Innovatív médiahasználat kategóriában ezüst díjat nyert a Dilemmák – OTP Lakáshitel kampányunk

A te otthonod, a te dilemmáid című pályamunkánk.

Ügyfél: OTP Bank

Lakásvásárláskor tudatosul az emberekben, hogy mennyi mindent nem tudnak a témáról, mennyi mindenhez nem értenek, milyen sok fontos döntést kell meghozniuk. Erre alapoztuk az üzenetet: Legyen egy dilemmával kevesebb – a megfelelő lakáshitelt mi segítünk kiválasztani neked!

A személyre szabott banner kiemelkedő eredményeket ért el:
– 6,39%-os átkattintási arány (a szektor átlagánál több mint tízszer magasabb)
– a landingen átlagosan eltöltött idő 9 mp-vel több, mint az általános kampánybannernél
– a munkamenetek száma 1795%-kal volt magasabb, mint az általános bannernél.

Fogyasztóközpontú kampányok / Out of Home megjelenések / Hagyományos outdoor megjelenések kategóriában a Préda munkánk bronz elismerést kapott.

Ügyfél: Magyar Kerékpárosklub

Díjnyertes kampány a fülhallgatózás ellen 2017-ben

A Café Communications kommunikációs ügynökség ötlete alapján született meg 2017-ben a Préda kampány, ami a fülhallgatós közlekedés veszélyeire hívta fel a figyelmet az Együtt Közlekedünk részeként. A cukiság álarca mögé bújtatott üzenet a gyalog, biciklivel és autóval közlekedő fiatalokat célozta citylight posztereken.

Fogyasztóközpontú kampányok / Out of Home megjelenések / Outdoor ambient megjelenések kategóriában is remekeltünk. Bronzot kaptunk a ŠKODA Jump Assist kampányunkért.

Ügyfél: Porsche Hungaria

A Front Assist egy kifinomult biztonsági felszereltség a Škodákban, amely automatikusan lefékezi, vagy akár meg is állítja az autót, hogy elkerüljük a ráfutásos baleseteket. Ezt úgy demonstráltuk, hogy egy fesztiválon egy fékező teherautó képét helyeztük a bungee ugrótorony alá. Így az ugrók a saját bőrükön tapasztalhatták ennek a funkciónak a működését anélkül, hogy valódi veszélyben lettek volna. Az üzenetünket így olyan pillanatban juttatuk el hozzájuk, amit biztosan sosem felejtenek el.

 

 

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson