2018. július 15-től szoros együttműködésben dolgozik a saját területén piacvezető két cég a TMC és a Be Social.
A két vállalat ezentúl előnyben részesíti egymást minden olyan feladatnál, amelyben aktív tevékenységet végeznek. A kooperáció kiterjed a TMC csoport vállalati online tevékenységére, weboldalának fejlesztésére, a TMC Management által képviselt több, mint 20 vezető híresség közösségi média felületeinek fejlesztésére és kezelésére, folyamatos tréningek megtartására és a TMC Content and Production saját fejlesztéseinek és produkcióinak, így a NőComment, az ÉdesKettes, a Kettőspont és a TMC YouTube csatornájának építésére és még kiaknázatlan lehetőségeinek hasznosítására, és az ezek körül építhető közösség kezelésére nem titkoltan az ezekből elkérhető bevételek maximalizálásának céljával. Ezentúl a TMC Management képviseletével járó előnyöket élvezik a Be Social által már menedzselt influencerek és közismert személyek is, valamint a Be Social vállalati ügyfelei minden esetben elsőként értesülnek a TMC projectjeiről, saját fejlesztéseiről és a személyre szabható együttműködési lehetőségekről.
„A TMC alapítása óta fontosnak tartom, hogy minden területen a lehető legprofibb partnerekkel dolgozzunk. A Be Social eredményei magukért beszélnek, tulajdonosaival hasonló alapértékek mentén dolgozunk és azonosan gondolkodunk az üzletről. Közös céljainkban merünk nagyokat álmodni, így aki minket külön-külön ismer, az ezen biztosan nem lepődik meg. A TMC Csoport direkt és közvetett felületei összesen naponta akár 2-3 millió emberhez is el tudnak érni, ami mindenképpen indokolttá teszi szakértők bevonását a folyamatokba.” mondta Kende-Hofherr Krisztina, a TMC tulajdonosa.
„A Be Socialnél a közösségi média sajátosságából adódóan kifejezetten fontos hogy igazán gyorsan és rugalmasan reagáljunk az új helyzetekre, a piac változására. Éppen ezért elengedhetetlen irány számunkra is, hogy ügyfeleink kampányaiban influencerekkel dolgozzunk együtt, a megjelenéseiket integráltan kezeljük. Ezért is gondoljuk azt, hogy a TMC Group-pal való szoros együttműködés egy olyan tökéletes kombinációja lesz a két cég erősségeinek, ami igazán komoly erőt képviselhet a piacon.”- mondta Forgács Mariann, a Be Social egyik alapító ügyvezetője.
Az együttműködéssel egy időben, de attól független, önálló formában még egy megbízás születik. A márkastratégia megvalósításának támogatására, a tartalom fejlesztésben való intenzív részvételre és közösségi médiacsatornáinak kezelésére kérte fe a Be Socialt hazánk legújabb és legdinamikusabban fejlődő online gasztro magazinja, a Foodyny is.
A Foodyny 2017. őszén indult útjára, online gasztro magazinként. Kitalálója és alapítója a professzionális konyhatechnológiai tervezéssel, és kivitelezéssel foglalkozó, számos területen piacvezető Kende Gastro Zrt. társtulajdonosa, Kende Gábor. A Foodyny célkitűzése, hogy mindenki számára könnyen fogyasztható, szórakoztató, minőségi- és alapvetően gasztro irányokból épülő bulvár tartalmat szolgáltasson. Minden, ami, étel, ital, alapanyag, sikertörténet, karriersztori, recept, dekor, csináld magad, termelő, gyártó, helyes táplálkozás, vagy alternatív lehetőség, hazai és nemzetközi sztárok.
Az alapító mellé, idén márciusban, stratégiai partnerként csatlakozott a TMC Group és tulajdonosa, Kende-Hofherr Krisztina, aki egyébként Kende Gábor felesége, így a Foodyny egyben egy valódi családi vállalkozás is.
TMC
A TMC MANAGEMENT az első amerikai mintára felépített közismert és népszerű televíziósokat, színészeket, zenészeket, sportolókat, képviselő sztármenedzsment ügynökség Magyarországon.
Alapító tulajdonosa, Kende-Hofherr Krisztina a hazai media- és kommunikációs piac egyik meghatározó alakja, aki a magánszférába való 2004-es kilépése előtt a TV2 kommunikációs igazgatója, azt megelőzően a Sláger Rádió kereskedelmi és marketing igazgatója volt. Itt sajátíthatta el az amerikai munkamódszereket, látásmódot és maximalizmust. Az Emmis International magyarországi rádiójának egyik vezetőjeként számos alkalommal vett részt kommunikációs-, értékesítési és branding workshop-on és továbbképzésen az Egyesült Államokban. Tapasztalatszerző céllal járt az Emmis Orlandóban és New Yorkban lévő rádióállomásainál, valamint az indianapolisi központi irodában is. Az RAB Training Academy sales és marketing hallgatója volt Dallasban. A Forbes 2018-as listája szerint a 7. legbefolyásosabb nő a hazai médiában.
A TMC Management ügyfelei számára teljeskörű szolgáltatást biztosít, beleértve televíziós és rádiós műsoraik egyeztetését, fellépéseik és nyilvános megjelenéseik szervezését, PR tevékenységük és sajtókapcsolataik ápolását, jogi – és érdekképviseletüket, üzleti tevékenységük megtervezését, megvalósítását és támogatását, személyes márkájuk felügyeletét és a rajongókkal való kapcsolattartást.
A TMC a hazai tágabb értelemben vett “showbusiness” minden szegmensében és szektorában megjelenik közvetlenül vagy közvetve, legyen az színház, film, tv, online vagy éppen könyvkiadás, kiegészítve tevékenységét olyan gazdasági irányokkal, mint pl. a sport szponzoráció, stratégiai tervezés és kivitelezés, krízis kommunikáció, speciális tréningek valamint önálló események megalkotása és megvalósítása.
TMC CONTENT&PRODUCTION
A TMC Content & Production divíziót eredetileg az hívta életre, hogy házon belül tudjuk tartani meglévő ügyfeleink tartalmi- és az ehhez kapcsolódó produkciós igényeit, mert csak így volt lehetőség biztosítani a saját magunkkal szemben támasztott magas szakmai sztenderdeket. Az idő előrehaladtával ezeken kívül egyre inkább körvonalazódtak olyan független projectek, amelyek saját tartalom- és produkciók előállításának valamint egyéb cross médiás contentek fejlesztésének irányába vezettek.
BE SOCIAL
Az ország egyik első social media ügynökségét 2010-ben alapította Forgács Mariann és Joanelli Tamás. A kezdetben hobbiként indult projekt az elmúlt években egy közel 50 fős, digitális ügynökséggé nőtte ki magát, az együttműködő partnerek között pedig a vezető hazai cégek mellett nagy számban találhatók multinacionális vállalatok is.
Ahogy az a piacon aktuális trendként látható, a social kommunikációban is egyre nagyobb szerepet kapnak az influencerek, egyre gyakrabban része egy-egy integrált kampánynak a véleményvezérekkel való együttműködés.
Erre reagálva 2017 második felében a Be Social is elkezdett szoros együttműködési megállapodásokat kötni hazai influencerekkel, akikkel meglévő és leendő ügyfeleit tudja rugalmasan kiszolgálni a közösségi térben. A cég fő tevékenysége azonban továbbra is a közösségi média csatornák üzemeltetése, közösségi marketing és digitális kampányok szervezése, illetve webfejlesztési feladatok ellátása.
Emellett a Be Social üzemelteti a MarketingMorzsak.hu oldalt is, mely az online világ iránt érdeklődőket látja el könnyed formában aktuális és fontos információkkal a digitális térből.
A Be Social Kft. 2016 óta a Café csoport tagja.