Elnyerte az üzleti élet Oscar-díját az OTP Egészségpénztár és a Café PR kampánya

Az OTP Egészségpénztár megbízásából a Café PR által tervezett és megvalósított „A munka nem várhat kampány” elnyerte a világ egyik legjelentősebb üzleti díjának az idén 15. alkalommal meghirdetett International Business Awards, arany Stevie Awards fokozatát, közérdekű ügyek kezelése kategóriában. A versenyre idén a világ 74 országból mintegy 3.900 nevezés érkezett.

Az OTP Egészségpénztár 2017 tavaszán indult kampánya, a 2016-ban megkezdett stratégiát folytatva, az egészségügyi öngondoskodás fontosságára hívta fel a figyelmet. Ezúttal az állami egészségügyi intézményekben tapasztalható hosszú és kiszámíthatatlan várakozási idők és a munkaidő összeegyeztetésének kihívásaira helyezve a hangsúlyt.

A „Munka nem várhat” kampány koncepcióját, insightját az Café PR az OTP Egészségpénztár adataira, valamint az OTP Öngondoskodási Index eredményeire alapozva alakította ki.

A kutatás rámutatott, hogy bár a lakosság az egészségügyi öngondoskodást kiemelten fontosnak tartja, mégis kevesen rendelkeznek ilyen célú megtakarítással. Ugyanakkor évről évre többen és többen költenek magán-egészségügyi kezelésekre.

Az insight alapú kampány részeként a Café Communications bevonásával kialakított kreatív koncepcióban az OTP Egészségpénztár a várótermi várakozás nehézségeire hívta fel a figyelmet.  Emellett a kampány során a folyamatos sajtómunka mellett a Sportkórház betegei találkozhattak Magyarország első „VR várójával”, ahol az érdeklődők egy VR szemüveg segítségével üthették el a várakozás perceit.

A zsűri értékelésében kiemelte a téma relevanciáját, a megközelítés újszerűségét, valamint a kampány mérhető üzleti eredményeit méltatta.

A Stevie Awards győzteseit a világ minden tájáról érkező 270 fős zsűri értékelései alapján választották ki 74 ország 3.900 nevezése közül.

A 2017 májusa és októbere között futott kampány korábban a régió legnagyobb PR versenyének számító Eventiada Awardson, 11 ország 1.000 pályázója között nyerte el az első helyet a „Best Public Awereness Campaign” kategóriában, valamint döntőbe jutott a SABRE Awards-on is.

A kampány hatását jól mutatja, hogy 2017-ben, alig egy év alatt 36 százalékkal emelkedett az OTP Egészségpénztárhoz érkező egyéni befizetések összege. A kampány, és ez a tendencia az idei évben is folytatódott.

A kampányhoz készült rövidfilmek:

A kampány tervezésében és megvalósításában részt vettek

Café PR:

  • Balaton Anita – ügyvezető igazgató
  • Fadgyas Gábor – ügyfélkapcsolati igazgató
  • Szatmári Péter – szenior ügyfélkapcsolati vezető
  • Szűcs Péter – szenior ügyfélkapcsolati menedzser
  • Karsai Dóra – ügyfélkapcsolati menedzser
  • Gergely András – ügyfélkapcsolati asszisztens
  • Sosztarits András – ügyfélkapcsolati asszisztens

OTP Egészségpénztár:

  • Studniczky Ferenc – ügyvezető igazgató
  • Kovács Tamás Attila – Értékesítési és marketing igazgató

A kampány kreatív elemeit, a médiatervet illetve a filmeket a Café Communications készítette.

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson