A Pilsner Urquell Heart Crafted Workshops egy olyan branded content videósorozat, amiben négy részen át, egy-egy „kézműves” mutatja be a szakmája szépségét, az alkotás szabadságát, továbbadva azokat az értékeket, amikben 1842 óta hisz a márka: egy mesterséget csak mély szakértelemmel és igazi szenvedéllyel érdemes űzni, tisztelve a hagyományokat és értékelve a tudást.
A nagysikerű első részben a Sufni alapítói mesélik el, hogy nekik mit jelent szívvel-lélekkel alkotni, a második részben a Barber Shop Budapest tulajdonosai mutatják be a mesterségük alapjait.
A harmadik videóban a bőrdíszműves Nuen márkát ismerheti meg a nagyközönség, lezárásként pedig a Pilsner tapmasterek világába nyerhetünk betekintést.
Az érdeklődők egy-egy workshop keretein belül ki is próbálhatják az adott mesterséget, hogy testközelből tapasztalják meg a kétkezi munka örömét.
Így őrzi a szenvedélyt a Pilsner Urquell.
Videók:
Werkfotók:
Alkotók listája:
Megbízói oldal: Pilsner Urquell
Wilheim Gábor: marketing igazgató
Négyesi Fruzsina: marketing vezető
Szabados Gábor: márka menedzser
Reklámügynökség: Café Communications
Kreatívigazgató: Csirke Dániel
Head of Art: Monori Bálint Gusztáv
Art director: Lakatos Balázs, Szabó Sándor
Copywriter: Dósa Detti
Account director: Balogh Renáta
Senior account manager: Rembeczki Tünde
Account manager: Balázs Bettina
Digital Business Director: Varga Gábor
Strategist: Heuthaler Orsolya
Gyártásvezető: May Gábor
Rendező-operatőr: Bernáth Milán
Szerkesztő: Wertheimer Kinga
Smink: Uchi Bernáth
Vágó: Tusor Bálint
Colorist: Tőtszegi Szilárd / Post Edison
Média ügynökség: Wavemaker
Baráth Zsuzsi: Tactical Planner
Galambosi Melinda: Search Specialist
Surowiak Marci: Social Media Manager
Czinkota Ádám: Integrated Planner