Így őrzi a Pilsner Urquell a szenvedélyt!

A Pilsner Urquell Heart Crafted Workshops egy olyan branded content videósorozat, amiben négy részen át, egy-egy „kézműves” mutatja be a szakmája szépségét, az alkotás szabadságát, továbbadva azokat az értékeket, amikben 1842 óta hisz a márka: egy mesterséget csak mély szakértelemmel és igazi szenvedéllyel érdemes űzni, tisztelve a hagyományokat és értékelve a tudást.

A nagysikerű első részben a Sufni alapítói mesélik el, hogy nekik mit jelent szívvel-lélekkel alkotni, a második részben a Barber Shop Budapest tulajdonosai mutatják be a mesterségük alapjait.
A harmadik videóban a bőrdíszműves Nuen márkát ismerheti meg a nagyközönség, lezárásként pedig a Pilsner tapmasterek világába nyerhetünk betekintést.

Az érdeklődők egy-egy workshop keretein belül ki is próbálhatják az adott mesterséget, hogy testközelből tapasztalják meg a kétkezi munka örömét.

Így őrzi a szenvedélyt a Pilsner Urquell.

Videók:

Werkfotók:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alkotók listája:

Megbízói oldal: Pilsner Urquell

Wilheim Gábor: marketing igazgató

Négyesi Fruzsina: marketing vezető

Szabados Gábor: márka menedzser

 

Reklámügynökség: Café Communications

Kreatívigazgató: Csirke Dániel

Head of Art: Monori Bálint Gusztáv

Art director: Lakatos Balázs, Szabó Sándor

Copywriter: Dósa Detti
Account director: Balogh Renáta

Senior account manager: Rembeczki Tünde
Account manager: Balázs Bettina

Digital Business Director: Varga Gábor
Strategist: Heuthaler Orsolya

Gyártásvezető: May Gábor

Rendező-operatőr: Bernáth Milán

Szerkesztő: Wertheimer Kinga

Smink: Uchi Bernáth

Vágó: Tusor Bálint

Colorist: Tőtszegi Szilárd / Post Edison

 

Média ügynökség: Wavemaker

Baráth Zsuzsi: Tactical Planner

Galambosi Melinda: Search Specialist

Surowiak Marci: Social Media Manager

Czinkota Ádám: Integrated Planner

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson