Multiplayerben tolja a Café és a PlayIT

A PlayIT közel egy évtizedes organikus márkafejlődése kiváló eredményeket hozott, de elérkezett az a pont, amikor a tovább lepéshez szükségessé vált egy szakmai partner bevonása. PlayIT-et szervező Meex Agent Kft. választása ebben a munkában a Café Communications-re esett, amelynek szakemberei a saját kutatáson alapuló márkaépítéssel, kommunikációs stratégia és kreatív koncepció megalkotásával segíti a csapatukat a jövőben.

„A PlayIT nagyot fejlődött az évek során. Büszkék vagyunk arra, amit elértünk, ugyanakkor azt is tudjuk, hogy a márkakommunikáció és PR területeken vannak hiányosságaink. A célcsoportunk igényei, évről-évre egyre gyorsabban változnak, és már nem csak lekövetés szintjén kell lépést tartanunk. Fontos, hogy olyan módon és megoldásokkal újítsuk meg a PlayIT márkát, amely mind a partnereinknek, mind a látogatóinknak érezhető minőségi változást jelent. A Café, már az első találkozásunktól kezdve olyan javaslatokkal és ötletekkel állt elő, amelyekkel teljesíthető az a célunk, hogy a PlayIT pár éven belül Európa egyik legismertebb Gamer-IT rendezvénye legyen.” – hangsúlyozta Csanda Gergely, a PlayIT főszervezője.

A PlayIT a magyarországi gamer kultúra egyik alapköve immár hét éve. A játékostalálkozó évről évre tízezreket mozgat meg Budapesten és egyre több vidéki nagyvárosban is. A rendezvényeken a látogatók testközelből ismerhetik meg és próbálhatják ki a játékipar és a technológia legújabb trendjeit. A kiadók mellett olyan impozáns nevekkel találkozhatunk a kiállítók között, mint pl. az Xbox, Microsoft, Asus, PlayStation, Nintendo, a szórakoztatóipart képviselő HBO vagy éppen a célcsoport szívéhez közel álló egyéb márkák, mint a Chio, a Zing Burger, vagy a Monster.

„Az elmúlt években több gaming fókuszú kampányon dolgoztunk már ügyfeleinkkel, így tisztában vagyunk a témában rejlő potenciállal. Ezért különösen örültünk, amikor a MEEX megkeresett minket, hogy segítsünk nekik a PlayIT márka megújításában. Nagy felelősség, de egyben hatalmas megtiszteltetés is egy piacvezető márka kommunikációján dolgozni, különösen egy ilyen előremutató iparágban. Büszkék vagyunk rá, hogy mi kaptuk a megbízást, mert így kollégáink egyéni motivációit tudjuk összehozni az évek alatt felszedett célcsoport specifikus tapasztalatinkkal.”  – mondta Varga Gábor, a Café Communications stratégiai és digitális vezetője.

A két cég együttműködésének első állomása a novemberi budapesti PlayIT rendezvény kommunikációja lesz.

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson