Lázadó tornacipők, rohanó farmerek, párhuzamos univerzumok. A Reklámtörténet.hu oldalon a SZERINTEM rovatunk 2. évadjának első vallomástevője Simon Zoltán, a Café Communications ügyvezetője és ex-kreatívigazgatója.
Boldogult úrfikoromban ifjú kreatívigazgatóként meghívást kaptam a nemzetközi hálózat találkozójára az Óperenciás tengeren is túlra, ahol a kreatív főfőnök azt találta mondani, hogy soha ne felejtsük el, sőt, mondjuk el magunknak minél többször, hogy amit csinálunk, az csak reklám. A hangsúly a csak-on volt.
Mi tagadás, igencsak zavarba jöttem ettől, mert bár értettem az üzenetet, ami arra volt hivatva, hogy levegye a terhet vállunkról, mégiscsak zavart az egész, és nem csak azért, mert jó lett volna, ha ezt az ügyfeleinkkel is jóváhagyatja, akik ölre mentek a minél hosszabb packshotokért, hanem azért is, mert olyan fucking jó lenne,
ha legalább időnként dobnánk egy-egy nagyobbat,
amiről elmondhatnánk, sőt mások mondhatnák el, hogy ez bizony, nem csak reklám.