Átadták a Kreatív által szervezett 2018-as Lollipop reklámverseny díjait. A Café Communications 3 díjat zsebelt be.
Az idei megmérettetésre összesen 159 nevezés érkezett, ebből összesen 78 került be a döntőbe, ahol a kreatív btl-eszközöket és a kapcsolódó kommunikációs megoldásokat díjazták. A legtöbb pályázat a Közösségi média vagy webes alapú megoldások és a PR kategóriába került fel. Az idén debütáló Videós megoldások kategóriába 15 pályamunka érkezett.
DIREKTMARKETING ÉS LEADGENERÁLÓ MEGOLDÁSOK
WEBES ALAPÚ MEGOLDÁSOK
BRONZ
Mit tanultál ma? Social Experiment
Megbízó: OTP Bank
Pályázó: Café Communications
A fejlődés alapja a tanulás. Azonban a nagy rohanásban gyakran észre sem vesszük, hogy mennyi új dolog jön velünk szembe: egy új kifejezés, egy új recept, egy baráti vagy szakmai jótanács. Az OTP Bank egy kísérletet tett arra, hogy bebizonyítsa felnőttként is mindennap tanulhatunk valami újat, csak észre kell vennünk.
VIDEÓS MEGOLDÁSOK
EZÜST
Heart Crafted Workshops
Megbízó: Dreher Sörgyárak
Pályázó: Café Communications
A Pilsner Urquell Heart Crafted Workshops egy olyan branded content videósorozat, amiben négy részen át, egy-egy „kézműves” mutatja be a szakmája szépségét, az alkotás szabadságát, továbbadva azokat az értékeket, amikben 1842 óta hisz a márka: egy mesterséget csak mély szakértelemmel és igazi szenvedéllyel érdemes űzni, tisztelve a hagyományokat és értékelve a tudást.
BTL ALAPÚ INTEGRÁLT KAMPÁNYOK
BRONZ
Heart Crafted Workshops
Megbízó: Dreher Sörgyárak
Pályázó: Café Communications
A Pilsner Urquell Heart Crafted Workshop branded content videósorozatban négy részen át, egy-egy „kézműves” szemén keresztül mutattuk meg a szakmájuk szépségét, az alkotás szabadságát, majd a közönséget workshopokra hívtuk, ahol ki is próbálhatták az adott mesterséget. Mi így őrizzük a szenvedélyt.