Effie 2018 – 5 díj a Cafénak

Igazi csapatmunka volt, ami összesen 5 shortlistet eredményezett az Effie 2018-as versenyén. A döntős kampányainkból egyet-egyet a Café Communications és a Café PR jegyez, további 3 esetben társpályázók vagyunk.

Az Effie idei eredményeit a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége hirdették ki november 9-én a Várkert Bazárban. 41 díjat osztottak, és a döntőbe is pont ennyien jutottak. Ennek az az oka, hogy mostantól „Finalist” díjakat is osztanak a shortlisteseknek, és ezek a nemzetközi Effie Index világranglistán pontot érnek. 23 ilyen kampány volt idén.

A tizenhetedik magyarországi Effie-n 4 Arany, 7 Ezüst és 7 Bronz díjat osztottak azoknak a 2017 eleje és 2018 július havának vége között Magyarországon futott kampányoknak, amelyek “igazolhatóan sikeresek, hatékonyak voltak”. A közlemény idén is külön kiemeli, hogy “az Effie nem kreatív verseny”, azaz inkább hatékonyságsúlyozású reklámverseny.

Íme a végeredmény:

“Doing good” kategóriában társpályázóként bronz díjat nyertünk a NaturAqua Tisztán az élet kampányért.

KATEGÓRIA: „Doing good”
DÍJ: bronz
MÁRKANÉV: NaturAqua
KAMPÁNY: NaturAqua Tisztán az élet
MEGBÍZÓ: Coca-Cola Magyarország Kft.
PÁLYÁZÓ: Publicis One / Starcom
TÁRSÜGYNÖKSÉG:
Noguchi Porter Novelli
Café Communications
X-Matrix Marketing &
Communications
McCann Budapest

Fogyasztási cikkek / autóipar, alkatrészek kategóriában finalist díjat kaptunk a SKODA KAROQ Felező kampányért.

KATEGÓRIA: Fogyasztási cikkek / autóipar, alkatrészek
DÍJ: finalist
MÁRKANÉV: ŠKODA
KAMPÁNY: ŠKODA KAROQ Felező kampány
MEGBÍZÓ: Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft. ŠKODA
PÁLYÁZÓ: Café Communications
TÁRSÜGYNÖKSÉG: Initiative Media Hungary

Hosszú távú hatékonyság kategóriában a Coca-Cola “Netre szomjazol” 2015-2018 kampányért társpályázóként arany díjat kaptunk.

KATEGÓRIA: Hosszú távú hatékonyság kategória (min. 3 év tartósan kiemelkedő eredményei egy adott terméknél, szolgáltatásnál)
DÍJ: arany
MÁRKANÉV: Coca-Cola
KAMPÁNY: Coca-Cola „Netre szomjazol!” 2015-2018
MEGBÍZÓ: Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. és Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
PÁLYÁZÓ: Rewart
TÁRSÜGYNÖKSÉG:
Publicis One / Starcom
Café Communications with
BeSocial
Eastaste Music
X-Matrix

Szolgáltatások kategória / Média kategóriában társpályázóként finalist díjat kaptunk a Paramount Chanel image kampányáért.

KATEGÓRIA: Szolgáltatások kategória / média (tv, rádió csatorna vagy műsor, online portal, stb.)
DÍJ: finalist
MÁRKANÉV: Paramount Channel
KAMPÁNY: Paramount Channel Image
MEGBÍZÓ: Viacom International Hungary Kft.
PÁLYÁZÓ :Initiative Media Hungary
TÁRSÜGYNÖKSÉG: Café Communications

A Café PR pályázata ezüst díjat nyert a Kis költségvetésű, gazdasági célú kampányok kategóriában az OTP POS munkájukért.

KATEGÓRIA: Kis költségvetésű, gazdasági célú kampányok kategória (5 millió forint alatti)
DÍJ: ezüst
MÁRKANÉV: OTP Bank
KAMPÁNY: OTP POS kampány
MEGBÍZÓ: OTP Bank Nyrt.
PÁLYÁZÓ: Café PR
TÁRSÜGYNÖKSÉG: Be Social

Az összes díj és díjazott a Kreatív oldalán tekinthető meg.
Teljes lista

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson