1 arany, 1 ezüst és 1 bronz a DMBP-ről

Ez az év is jól indul a versenyeken! Kiválóan szerepelt a Café Communications az idén negyedik alkalommal megrendezett DMBP díjátadón.

2018 utolsó reklámversenyén, a Kreatív kiadója által szervezett Digital Media Best Practice-en (DMBP) 145 nevezésből összesen 69-et juttatott rövidlistára az online előzsűri, amelyek közül a tegnapi díjátadón kerültek ki a nyertesek.

Büszkék lehetünk magunkra, hiszen az idei DMBP-n, amelyen a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat díjazzák, a Pilsner Urquell Heart Crafted Workshops branded content videósorozatunkkal 2 díjat is nyertünk.

A négy részes sorozatban, egy-egy „kézműves” mutatja be a szakmája szépségét, az alkotás szabadságát, továbbadva azokat az értékeket, amikben 1842 óta hisz a márka: egy mesterséget csak mély szakértelemmel és igazi szenvedéllyel érdemes űzni, tisztelve a hagyományokat és értékelve a tudást.

2018-as DMBP – DIGITAL EXECUTION – Imázs típusú kommunikáció – arany

Pályázat: Pilsner Urquell Heart Crafted Workshops
Pályázó: Café Communications
Megbízó: Dreher Sörgyárak

2018-as DMBP – DESKTOP – Videoalapú online kampányok – ezüst

Pályázat: Pilsner Urquell Heart Crafted Workshops
Pályázó: Café Communications
Megbízó: Dreher Sörgyárak

Szokatlan, sokkoló és vérben gazdag.

Ez a három szó jellemzi legjobban a Magyar Vöröskereszt legutóbbi, a véradás fontosságát hangsúlyozó innovatív kampányát, ami a Véradók Napján startolt.

Az Igazából vérzek kampány alapgondolatát a YouTube hirdetési felületének újra értelmezése adja: a legnagyobb videómegosztó oldalon tematikus In-Video Overlay Ads, vagyis olyan, a videó megtekintése alatt megjelenő bannersorozat futott, amit kizárólag filmtrailerek véres jeleneteihez targetáltak. A szalaghirdetések azt a figyelemfelkeltő üzenetet közvetítik, hogy bár az imént látott filmrészletben nem történt igazi sérülés, a valóságban viszont nap mint nap bekövetkeznek olyan balesetek és orvosi beavatkozások, amelyeknél sok vérre van szükség.

2018-as DMBP – DIGITAL EXECUTION – CSR-kampányok – bronz

Pályázat: Igazából vérzek
Pályázó: Café Communications
Megbízó: Magyar Vöröskereszt

További díj, ahol társpályázóként vettünk részt.

2018-as DMBP – DIGITAL EXECUTION – Leadgeneráló kampányok – bronz

Pályázat: Felújítalak
Pályázó: Mito
Társpályázó: Café Communications
Megbízó: OTP Bank

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson