Új ügynökséggel dolgozik a MOM Park

Idén januártól a Café Communications támogatja a MOM Park külső- és belső kommunikációs feladatait.

Ennek megfelelően az ügynökség működik közre a népszerű budai bevásárlóközpont éves marketing tervének megvalósításában, ideértve a teljes ATL, BTL, valamint PR aktivitásokat, mind online, mind pedig offline felületeken egyaránt. A megbízás többek között magába foglalja a szezonális kommunikációs kampányok kreatív és média tervezését és lebonyolítását, az online- és közösségi csatornák tartalmi menedzsmentjét, a házon belüli információk folyamatos frissítését, a bérlőkkel való együttműködések szervezését az egyes projektek során.

A MOM Parkban minden a stílusról és az egyediségről szól, ahol világmárkák és exkluzív éttermek várják a divat, illetve a gasztronómia szerelmeseit. Az elmúlt két évben szintről-szintre átalakult, megújult az épület, aminek köszönhetően tágabb, világosabb terekkel és még színesebb bérlői palettával várjuk vásárlóinkat. Fontos, hogy a folyamatosan szélesedő kínálatunkról, programjainkról minél változatosabb formában adjunk hírt egyedi marketing kampányok keretében, illetve kiemelt feladatunk az is, hogy a bérlőink is minden információt, segítséget, támogatást megkapjanak ahhoz, hogy együtt még sikeresebbek legyünk. Ebben a sokrétű munkában számítunk a Café Communications kreatív szakembereinek javaslataira, megoldásaira, operatív közreműködésére.” – hangsúlyozta Szegedi Anna, a MOM Park marketing és PR igazgatója.

A Café csapata jelenleg már a tavaszi kampány előkészítésén dolgozik, aminek részeként lát majd napvilágot a bevásárlóközpont exkluzív kiadványa, a Park Magazin következő száma.

Izgalmas és inspiráló érzés a MOM Parkkal, mint márkával ilyen integrált módon együttműködni, hiszen megnyitása óta a prémium minőség egyik budapesti központja. Célunk, hogy tovább vigyük és fejlesszük a bevásárlóközpont jól felépített, egyedi, színes és szegmentált kommunikációját annak érdekében, hogy mind a vásárlók, mind a bérlők folyamatosan megismerjék a legújabb trendeket, illetve a házzal kapcsolatos fejleményeket és aktualitásokat.” – emelte ki Balogh Renáta, a Café Communications account directora.

A 2019-es év a már megszokott minőségi értékek megtartásáról, valamint az új lehetőségek felfedezéséről fog szólni, mindkét fél oldaláról.

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson