Gazda sikersztoriké a főszerep az OTP Agrár tavaszi kampányában

A Szarvasi Mozzarella és a Pankotai Zrt. után a Lipóti Pékség is főszerepet vállalt az OTP Agrár kampányában.

Júniusban indult útjára az OTP Agrár újszerű, a Café Communications által jegyzett kommunikációs kampánya, amelyben valódi gazdák és agrárvállalkozók sikertörténetein keresztül ismerhető meg, miért érdemes az OTP Bankot választani a szektor cégeinek.

Az első kisfilmben a Szarvasi Mozzarella ügyvezetője, Rohony Miklós beszélt cége történetéről, illetve arról, hogy miért fontos számára az a szakértői támogatás, amelyet az OTP Agrárral való együttműködésben tapasztalt meg.

A Szarvasi Mozzarella után a sertéstenyésztésben meghatározó Pankotai Agrár Zrt. volt az OTP Agrár kampányának főszereplője. Földi János, a társaság vezérigazgatója egyebek mellett a partnerség fontosságát hangsúlyozta, kiemelve az OTP Agrár kiszámíthatóságát, illetve gyors döntéshozatalát.

 „A fő üzenetünk, hogy az OTP Agrárral gyorsabb az út a sikerhez. Szakembereink jól ismerik a szektort és a benne dolgozókat. Amellett, hogy pénzügyi tekintetben felkészültek vagyunk, könnyen kapcsolatot teremtünk az ágazatban működő vállalkozókkal, így a felesleges köröket elkerülve azonnal és érdemben tudunk reagálni a felmerülő igényeikre. Különösen jó érzés, hogy ügyfeleink is értékelik ezt a hozzáállásunkat” – mondta a kampányról Balogh Tamás, az OTP Agrár Értékesítéstámogatási és Üzletfejlesztési Főosztályának vezetője.

A két fenti kisfilmet követően a Lipóti Pékség vállalt főszerepet az OTP Agrár kampányában. A társaság alapítója, Tóth Péter elégedetten számolt be három évtizedes együttműködéséről az OTP-vel. A termékeit mára 220 üzletben értékesítő vállalkozó a jövőben Bécsben írná tovább az OTP Agrárral közös sikertörténetét. Erről is szól az Agrársztorik legújabb kisfilmje:

A kampány részeként megújult az OTP Agrár mezőgazdasági és élelmiszeripari hírportálja a www.szuperfarm.hu, valamint annak Facebook oldala is. Az agrárium szereplőinek készült híroldalon folyamatosan olvashatóak az ágazatot érintő friss, naprakész és inspiráló információk, de a legújabb szolgáltatásokról és lehetőségekről is elsőként tájékozódhatnak a látogatók.

Az év további részében várhatóan újabb kisfilmekkel jelentkezik az Agrársztorik sorozat.

Alkotók listája

Megbízói oldal: OTP Bank

Dolezsai Gergely – Márkamenedzsment és Marketingkommunikációs Főosztályvezető
Németh Anna – Kampánymenedzsment Csoportvezető
Gáspár Bence – Kommunikációs és Társadalmi Kapcsolatok Főosztályvezető
Sigmond Árpád – PR tanácsadó

Ügynökségek:

Reklámügynökség: Café Communications

Creative Director: Szűcs Gábor
Art Director: Nagy Veronika
Copywriter: Fürst Ádám
Account director: Bittermann Tünde
Senior account manager: Papp-Hidegkúti Edit

Médiaügynökség: Café Communications

Médiaigazgató: Király Anita
Senior médiatervező: Dénes Hajnalka
Senior PPC manager: Harsányi Miklós

Produkció: Café Film

Producer: Hutlassa Tamás
Rendező: Ifj. Fegyverneky Sándor
Operatőr: Ifj. Fegyverneky Sándor
Drone operatőr: Polhodzik Ádám
Kamera technikus: Rözge Dávid
Smink: Balázs Jelena
Produkciós asszisztens: Gerzsenyi Bettika
Gyártásvezető: Nemes Anita
Utómunka: Ifj. Fegyverneky Sándor

 

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson