14 közép-kelet-európai ügynökség több 40 reklámszakembere vett részt a weCAN független ügynökségi hálózat 8. éves találkozóján Belgrádban.
A CANnual Meetinget, mely minden évben más országban kerül megrendezésre, idén belgrádi New Moment New Media Ideas Company látta vendégül Szerbia fővárosában. 11 ország független ügynökségeinek képviselői találkoztak, hogy értékeljék a hálózat elmúlt egy évét, és hogy szorosabbra fűzzék a személyes kapcsolatokat. A különböző kelet-közép-európai piaci sajátosságok megosztása mellett minden évben a keynote speaker előadása is főszerepet kap, ezúttal Lazar Džamić, a Brand Planning Google ZOO London volt vezetője osztotta meg gondolatait a márkaépítésről.
„Belgrád egy kulturálisan nyitott, pezsgő város, úgyhogy örömünkre szolgál, hogy ebben a virágzó kreatív központban köszönthetjük a régió minden pontjáról érkező kollégákat. Egy ilyen CANnual Meeting tökéletes alkalom arra, hogy elmélyítsük a kapcsolatainkat a hálózaton belül, valamint nagyon különböző látásmódokkal találkozzunk szerte a régióból. Az idei év keynote speakere, Lazar Džamić remekül példázta előadásában, hogy régiós hálózatunk hogyan lehet képes globális trendekhez igazodni” – mondta el Žarko Sakan, az idei év házigazda ügynökségének, a New Moment New Ideas Companynak ügyvezetője.
„Alapvető fontosságú számunkra, hogy a hálózatban jelenlevő különböző nézőpontokat láthatóvá tegyük egymás és magunk számára is: a régió kreatív-, média- és digitális ügynökségei gyűlnek össze a Meetingen, hogy bemutassák egymásnak azokat a megoldásokat, amelyeket aztán adaptálni tudunk – ebben rejlik hálózatunk ereje” – osztotta meg Szarvas László, a weCAN ügynökségi hálózat és a Café Csoport vezetője.
Az alábbi ügynökségek képviselő vettek részt a 8. CANnual Meetingen:
01MarketingHouse (SK), Ascanius Media (SI, HR, BA), Café Csoport (HU), Café Communications Sofia (BG), Café Communications Ukraine (UKR), Comtech CAN (CZ), Media People (PL), New Moment New Ideas Company (RS), PAN (SI), Pink Moon (HR), The Group (RO), WALK (PL)