Egyre fontosabb az Instagramra koncentrálni, hiszen a közösségi média marketingben és alapvetően a social mediában már abszolút kikerülhetetlen szereplő lett. – olvasható a Be Social blog oldalán.
A Facebook és Snapchat stagnál, az Instagram hasít
A kimutatások szerint a Facebookon töltött átlagos idő 2017-ben érte el csúcsát, amikor is egy átlagfelhasználó napi 41 percet töltött a platformon. 2018-ban ez a szám 38 percre csökkent, és 2019-ben is tartani fogja magát. Utána viszont újabb csökkenés következik: 2020-ban és 2021-ben 37 percnél áll meg a mutató.
Hasonló sors vár a Snapchatre is, bár ott erőteljesebb lesz a stagnálás. Míg 2016-ban a Snapchaten eltöltött idő 24 perc volt, ez 2017-ben 26 percre emelkedett, ez az időtartalom pedig úgy néz ki még 2021-ben is ki fog tartani. Ez valahol jó hír a Snapchatnek, hiszen várhatóan népszerűsége nem fog csökkenni – ám figyelembe kell venni, hogy nőni sem. Így lehet, hogy a Snapchatnek egyszerűen meg kell békélnie az eddig elért eredményeivel.
A teljes cikk itt olvasható: