Elképesztő számokkal tarolnak a saját gyártású sorozatok

A 2019 első félévének nézettségi versenyét eddig a Drága Örökösök nyerte, amelynek első epizódja majd 1,2 millió nézőt ültetett a képernyők elé.

Az RTL Klub saját gyártású műsorai továbbra is erősek, A mi kis falunk 3. évada töretlen népszerűségnek örvend, ahogyan a Tanár is, 15. helyen a Konyhafőnök, 20. helyezett a Házasodna a gazda bemutatkozó része – ősszel házasodik csak igazán.

Az RTL Klub mellett a TV2 4 műsorral került az első 10 helyezett közé, továbbra is a Tények a legnézettebb műsoruk, de mellette az első félévben a Bezár a bazár! vetélkedőt és a Legyen ön is milliomost nézték a legtöbben, emellett stabil jó nézettséget hozott nekik az Exactlon Hungary is.

Filmek mellett a sporté még a főszerep; foci és Forma-1 az M4-en a toplistában.

Augusztus végén az őszi programstruktúra mindkét nagy csatornára hoz újdonságokat; lesznek napi sorozatok továbbra is, a főzés sem marad ki, de a vetélkedők mellett több műsorban is az igazit fogják keresni a hölgyek / urak.

Átlag napi total TV nézésre fordított idő percben, korosztályonként:

Továbbra is a gyerekek és az 50+ korosztályban figyelhető csak meg növekedés, minden más célcsoportnál csökken a TV nézésre fordított percek száma.

Forrás: AGB Nielsen közönségmérési AdvantEdge szoftver felhasználásával.

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson