Az OTP Bank megtette a következő lépést és a közelmúltban megújította kommunikációs platformját. Az egy évig tartó előkészítést, kutatást, tervezést és tesztelést követően megszületett az új platform. Kreatív ügynökségként a munkát a Café Communications támogatta.
Az insight
Az új platform alapgondolata abból az insight-ból fakad, hogy mindenki próbál kisebb-nagyobb lépésekben előrébb jutni az életben, legyen szó egy új lakásról, a régi felújításáról, családalapításról vagy épp az önfejlesztésről. Az új pozicionálás tehát sokkal inkább az ügyfelekre fókuszál, az ő előrelépésüket helyezi középpontba, mindenkit arra inspirálva, hogy találja meg, vagy ha már megvan, valósítsa meg a saját következő lépését.
Több szempontból is be szeretnék mutatni, hogy milyen kis és nagy következő lépéseink lehetnek, és persze azt is, hogy ezek közül milyen soknak van köze a pénzügyekhez. És itt érkeztünk meg az OTP Bankhoz, ami óriási segítséget tud ebben nyújtani.
„Szerettünk volna jobban ráerősíteni a bank fejlesztéseire – legyen szó akár fióki, akár digitális szolgáltatásokról –, hogy azokhoz is elérjünk, akik nem a bank ügyfelei, így közvetlenül nem lehetnek részesei ezeknek a hasznos innovációknak. Továbbá olyan platform kialakítása volt a célunk, amely nem áll meg a TV képernyőjénél, hanem könnyebben kiterjeszthető a digitális térbe vagy egyéb kommunikációs felületekre is” – fogalmazta meg Hamza Kata, az OTP Bank Márkamenedzsment Csoport vezetője.
A kreatív koncepcióról
A fejlődés, az előrelépés alapgondolata mindannyiunk életének velejárója, így számos, változatos megoldási lehetőséget tartogat.
„A Következő lépés az OTP Bank korábbi kreatív platformjainál lazább, nagyobb alkotói mozgásteret biztosító alap, amelyet az ügyfelünkkel közösen fogunk majd kibontani, továbbfejleszteni” – mondta el Zsembery Péter, a Café kreatívigazgatója.
A nyitó kampány a következő lépés gondolatát vezeti be, természetesen aktívan bevonva a jelenlegi és jövendő ügyfeleket is akovetkezolepes.hu oldalon.
Az alkotók
Megbízó: OTP Bank
Marketing és Kommunikációs Igazgató: Nagy Zoltán Péter
Márkamenedzsment Csoport vezető: Hamza Kata
Kutatási Csoport vezető: Ferenczhalmy Bálint
Kutatási tanácsadó: Varga Anna
Kutató ügynökség: Kantar Hungary
Group Account Director: Hajnal Melinda
Senior Research Consultant: Körmöczi Andrea
Kreatív ügynökség: Café Communications
Stratégia: Ónody Boglárka
Kreatívigazgatók: Szűcs Gábor és Zsembery Péter
Head of Art: Várkonyi Eni
Copywriter: Fürst Ádám
Account director: Bittermann Tünde
Account manager: Boronkai Boglárka
COO Media Services: Király Anita
Integrált Médiatervezők: Solymos Kitti és Debreczy Réka
Digital Performance Team Lead: Villányi Dániel
Digital Performance Manager: Nemeskéri Ádám
Produkció:
Gyártás: Café Communications
Producer: Hutlassa Tamás
Gyártásvezető: Fixek Eszter
Rendező: Praznoczy Sébastien
Operatőr: Nagy Marcell
Vágó: Szórád Máté
Colorist: Vándor Ádám (Spájz)
Látványtervező: Láng Imola