Három díjjal tértünk haza a Best.net díjátadóról!

A Kreatív szaklap digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenyén az Upfield Hungary megbízásából készült Rama Süti Challenge című kampányunkkal három kategóriában is jeleskedtünk: egy aranyat nyertünk a videós hirdetések, reklámok között és egy-egy ezüstöt az integrált és az imázs típusú kommunikációs megoldásoknál.

A Rama Süti Challenge kampány célja a fiatalabb, millennial célcsoport számára is vonzóvá tenni a terméket, hiszen bár a márka ismertsége erős, azonban a sütés mint tevékenység elsősorban az idősebb korosztály körében népszerű, így a Rama sütőmargarin imázsa is az idősebbekhez kapcsolódott. Tehát a fiatalokat kellett megszólítanunk, izgalmassá téve a sütést számukra is. Mindezt a márka stílusjegyeinek megőrzésével, ugyanakkor újszerű, a célcsoport számára érdekes és figyelemfelkeltő formában elérni.

Egy olyan branded content sorozatot hoztunk létre, amelyben a hagyományos sütős videókkal ellentétben nem a tökéletességre törekedtünk. Ezzel is közelebb hoztuk a témát a célcsoporthoz, akiket sok esetben a konyhai tapasztalatlanságuk tart vissza attól, hogy kipróbálják magukat a sütés világában. Megalkottunk egy kihívás-sorozatot „Rama Süti Challenge” néven, amelynek keretein belül népszerű véleményvezéreket hívtunk meg, akik feladata egy-egy előre meghatározott sütemény elkészítése volt.

A konyhában azután izgalmas meglepetésekkel kellett megküzdeniük a szereplőknek: a konyhát úgy alakítottuk át, hogy az megnehezítse a sütés folyamatát. A szereplők minden reakciója valós volt, semmit nem írtunk meg előre, semmit sem tudtak előzetesen, csupán annyit, hogy majd sütit kell készíteniük. A műsorvezetők a sztárvendégek munkáit kíméletlen őszinteséggel véleményezték, és olykor irányították is a szereplőket, ettől lett minden epizód egyszerre humoros, szerethető és valódi.

A sorozat fő platformjául a márka YouTube csatornáját választottuk. Szereplőink nagyobb eléréssel rendelkező makro-influencerek voltak, így ők is megtámogatták a kampányt posztjaikkal, illetve az epizódok végén, a műsorvezetőkkel együtt promózták a Rama vadonatúj receptoldalát, a nagyonsuti.hu-t.

A kampányhoz kapcsolódó videókat a szereplők neveire kattintva nézhetitek meg:
Peller Mariann, Szabó Zsófi és Papp Gergő, Mádai Vivi és Winkler Robi, Istenes Bence, Lakatos Márk, Dallos Bogi, Dombóvári István, Pásztor Anna

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson