Új konyhára vágysz? Vagy egy nagyobb autót vennél, amibe befér a család? Karrierváltás, lakásfelújítás, önfejlesztés: ha rád is vár a következő lépés, tervezz az OTP Személyi kölcsönnel, ingatlanfedezet nélkül! Januárban indul az OTP Bank új kommunikációs platformjának első termékkampánya.
Kampánycél
„Kampányunk elsődleges célja, hogy pozicionáljuk az OTP Személyi kölcsönt olyan bármire szabadon felhasználható pénzügyi megoldásként, amely hozzásegít a célcsoport életében felmerülő következő lépések megvalósításához. A kampányban a leggyakoribb, pozitív életeseményhez kapcsolódó hitelcélok mellett kevésbé tipikus felhasználást is bemutatunk. Ezekkel akár azokat a fogyasztókat is meg tudjuk szólítani, akik jövőjük tervezésekor eddig nem feltétlenül gondoltak lehetőségként a személyi kölcsön igénybevételére.” – foglalta össze Németh Anna, az OTP Bank Marketingkommunikációs csoport vezetője.
Kreatív koncepció
Abból az alapvető emberi tulajdonságból indul ki az insight, hogy mindannyiunkat hajt az előrejutás vágya. Szeretnénk könnyebbé tenni az életünket, komfortossá a hétköznapjainkat, fejleszteni önmagunkat és a közvetlen környezetünket. Ezekhez pénzre van szükségünk, amelyre az OTP Bank személyi kölcsöne kézenfekvő megoldást kínál.
„A decemberben indult új platform első termékkampánya ez. A személyi kölcsön kampány ugyanarra a gondolatra épül, mint az image és az ezt követő kampányok: mindenki tovább akar lépni, mindenki egy kicsit jobbá, könnyebbé szeretné tenni az életét. Van, amikor ehhez pénzre van szükség, ilyenkor lehet az OTP Bank a következő lépés.” – magyarázza Szűcs Gábor, a Café Communications kreatívigazgatója. A TV-ben futó reklámot pre-roll videók, bannerkampány, outdoor megjelenések és bankfióki anyagok támogatják január közepétől.
Érdekesség, behind the scenes
A kampányhoz készült film Praznoczy Sébastien rendezésében készült, aki az új platform image szpotjáért is felelt. Fontos szempont volt az egységes vizuális megjelenés és hangulat, ráadásul a két forgatás között egy hónap sem telt el, szinte egyszerre fejlesztették az alkotók a két kampányt.
Az alkotók
Megbízó: OTP Bank
Marketing és Kommunikációs Igazgató: Nagy Zoltán Péter
Marketingkommunikációs csoport vezető: Németh Anna
Márkamenedzsment csoport vezető: Hamza Kata
Marketingkommunikációs szenior szakértő: Borbély Eszter, Szűcs Milán
Kutatási csoport vezető: Ferenczhalmy Bálint
Kutatási tanácsadó: Varga Anna
Kutató ügynökség: Kantar Hungary
Group Account Director: Hajnal Melinda
Senior Research Consultant: Körmöczi Andrea
Kreatív ügynökség: Café Communications
Stratégia: Ónody Boglárka
Kreatívigazgatók: Szűcs Gábor, Zsembery Péter
Head of Art: Várkonyi Eni
Art Director: Györgyfi Róbert
Copywriter: Lázár Zsolt, Fürst Ádám
Account Director: Bittermann Tünde
Account Manager: Boronkai Boglárka
Junior Account Manager: Pintér Szilvia
COO Media Services: Király Anita
Media Account Director: Debreczy Réka
Digital Performance Team Lead: Villányi Dániel
Produkció:
Gyártás: Café Communications
Producer: Hutlassa Tamás
Gyártásvezető: Nemes Anita
Rendező: Praznoczy Sébastien
Operatőr: Nagy Marcell
Vágó: Szórád Máté
Colorist: Vándor Ádám (Spájz)
Látványtervező: Sztevanovity Sandra
VFX: Melon FX
Zene: Fodor Máriusz