„Legyél a csapatunk tagja és hozd önmagad!” invitál új kampányában a Decathlon

Március közepéig fut a Decathlon employer branding kampánya, amelyen a Café Communications-szel dolgoztak együtt.

A sportáruházlánc a Café Communications-t bízta meg a vállalat employer brendjének építésével, új stratégiájának kialakításával. A hosszú távú együttműködés nyitányaként rögtön két kampányt készített az ügynökség, egyrészt egy belső kommunikációs, másrészt pedig egy külső kommunikációs kampányt. Az előbbi a cég belső online és offline felületein fut, míg az utóbbi az online felületeken kívül out of home felületeken is megjelenik.

Kampánycél: A Café feladata, hogy kreatívügynökségként megteremtse a Decathlon hazai munkáltatói márkáját, megalapozza és erősítse annak emberközpontú imázsát, valamint, hogy toborzó és belső kommunikációs projektjeit lebonyolítsa.

Kreatívkoncepció: „A Decathlon mint munkáltató az önállóságot, a magas fokú problémamegoldást, a nyílt kommunikációt képviseli. Egy nagyon sajátos közeget alkot: mindenkinek a kezében van a saját sorsa, karrierútja, lehetőségei, amelyekből azt hoz ki, amit tud, és a cég támogatja ebben. Ezt a fajta nyitottságot és emberközpontú szemléletmódot viszonylag ritkán látni ekkora cég működésében. Nagyon jó döntés volt, hogy szorosan együtt dolgoztunk a megbízónk képviselőivel a folyamat ötletelős fázisától egészen az utómunkálatokig, hiszen így mi is megismertük a vállalati víziót, és hogy mindez tényleg jelen van a mindennapok során a gyakorlatban is.” Magyarázza Zsembery Péter, a Café kreatívigazgatója.

A kampány fő üzenete: Abból a gondolatból indul ki a kampány, hogy a sport őszinte, sportolás közben önmagunk vagyunk. Olyan sportot választunk magunknak, ami motivál; minél jobbá akarunk válni, és ez boldoggá is tesz minket. A Decathlon a sportolással hozza párhuzamba a hivatást, mert a jó munkaerőt motiválja az, amit csinál és ezért tesz a fejlődésért. A cég azt keresi a munkavállalóikban, amit ők a sportban.

Érdekesség, behind the scenes: „Koncepció volt, hogy a teljes folyamatot az ügyféllel együtt vigyük. A közös gondolkodástól kezdve egészen az out of home kreatívjainak kiválasztásáig; sőt, a forgatásra is jelentkeztek lelkes dolgozók, így a filmben csak ők szerepelnek. Többek között ennek a hozzáállásnak köszönhetően nem csak a végeredmény lett igazán decathlonos, de maga a forgatás is fergeteges hangulatban telt.” Meséli Oriold Emília, a Café senior account managere.

Werkfotók a forgatásról:

 

Alkotók listája:

Megbízó: Decathlon Magyarország
Corporate Communication Director: Herczeg Lilla
Employer branding manager: Dobri Panni

Kreatívügynökség: Café Communications
Kreatívigazgató: Zsembery Péter
Head of art: Várkonyi Eni
Creative strategist: Ónody Boglárka
Account director: Bittermann Tünde
Senior account manager: Oriold Emília
Art director: Csabai Bence
Szövegíró: Dósa Detti

Médiaügynökség: Café Communications
Digital Performance Team Lead: Villányi Dániel
Digital Funnel Specialist: Cseke Zsófia
Senior Digital Performance Manager: Weinper Fanni

Produkciós cég: Café Communications
Producer: Hutlassa Tamás
Rendező: Fegyverneky Sándor
Operatőr: Fegyverneky Sándor
Berendezés: Bene Zsanett és Holjencsik Anna Vita
Technikus: Mihálka Balázs
Gyártásvezető: Beszta Nóra

Utómunka:
Vágó: Fegyverneky Sándor
Colorist: Pere András
VFX: Vészi Kriszta

 

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson