A Café PR-rel és a STRATLOGGAL újítja meg kommunikációs és üzleti stratégiáját, valamint teljes arculatát a Liszt Ferenc Kamarazenekar

Tendert írt ki a Liszt Ferenc Kamarazenekar arculati megújulásra, kommunikációs és üzleti stratégiájának kialakítására, megvalósítására, amelyet év elején a Café PR és a STRATLOG tanácsadó cég nyert.

A Café PR vezetésével a Café Csoport feladata a kommunikációs és az arculat megtervezése – hiszen gyakorlatilag a névváltoztatáson kívül minden újításra kerül –, illetve a hosszútávú stratégia megalkotása.

A tervezési folyamatot egy kutatás előzi meg, amely a nemzetközi piacra is kiterjed, és amely konklúziója alapozza meg a kommunikációt. A PR és marketing stratégiáért a Café PR felel, míg az alvállalkozóként bevont Café Communications content divíziója az új honlapért, filmes csapata pedig az imázsfilmekért és a podcastokért. Az arculatot a Brand Bar tervezi.

A több, mint 50 éves múltra visszatekintő zenekar jelentős világhírre tett szert, azonban mára szükségessé vált célcsoportjuk megújítása, a fiatalok elérése és aktív bevonása a Kamarazenekar életébe. Változás volt januárban Várdai István, művészeti vezető érkezése is. A fiatal csellóművész vezetésével indul útjára a zenekar megújulása, amelynek elsődleges célja a külföldi és a hazai ismertség növelése, folyamatos fenntartása.

„Elérkezettnek láttuk az időt arra, hogy alapjaiban változtassunk az eddigi működési modellünkön és kommunikációnkon. A jövőben alaposan átgondolt stratégia mentén, a nemzetközi és hazai zenei piac alapos ismeretében működünk majd, és valósítunk meg olyan feladatokat, mint például közönségünk szélesítése és fiatalítása. Ez nem kis feladat, emiatt is vesszük igénybe külsős szakértő cégek segítségét. Számítunk a Café PR és a STRATLOG sokéves tapasztalatára és újító ötleteire” – mondta Dr. Körmendy-Ékes Judit, a Liszt Ferenc Kamarazenekar Alapítványának kuratóriumi elnöke.

„Örömünkre szolgál, hogy egy ilyen volumenű integrált projekten dolgozhatunk, remek alvállalkozókkal együtt. Számunkra a kommunikáció megalapozásához elengedhetetlen a stratégiaalkotás, amelyre itt az üzleti vonalat is érintve nyílik lehetőségünk. Ahhoz, hogy minden létrejövő kommunikációs eszköz megfelelő célokat és irányokat támogasson, kiemelten fontos az összehangolt munka, amely mindig tartogat kihívásokat. Izgatottan kezdjük meg a közös gondolkodást és feladatvégzést” – mondta a megbízás kapcsán Balaton Anita, a Café PR ügyvezetője.

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson