A finom sütik tovább hódítanak a YouTube-on a vírus idején is. Karantén ide vagy oda, sütni otthon, egyedül vagy a családdal továbbra is jó program. A Café Communications csapata együttműködve az Intren, a Tintahal Design és a Dentsu Aegis Network ügynökségekkel és megbízójukkal, az Upfield Hungary-vel életre hívta a Rama Academyt, az itthon piacvezető sütőmargarin új sütőműsorát.
A Rama több országot érintő tartalomstratégiájának megvalósításához kapcsolódik az új online tartalomsorozat, a Rama Academy, amely a márka egész éven átívelő kreatív platformja. Ahogy a koncepciót, úgy a teljes stratégiát is adaptálják Csehországra is az alkotók, az ottani Hera márkára Hera Academy néven.
A kampány első felvonása már útjára is indult és hetente új részekkel jelentkezik: a karantén-helyzetre reflektálva fakanalat ragadó influencerek osztják meg bevált receptjeiket a közönséggel a Nagyon Süti YouTube csatornán.
Maga az ötletet még korábban került elfogadásra, majd az indulás kapcsán közbeszólt a vírushelyzet, így az első részek kivitelezését újra kellett gondolni. Így készült el a kampány „home edition” verziója.
Kampánycél: Szórakoztatás helyett inkább az edukációra és a segítségnyújtásra került át a hangsúly. A videókban fontos szempont a praktikusság: a szereplők olyan eszközökkel és olyan alapanyagokkal sütnek, amelyek a legtöbb háztartásban megtalálhatóak, hogy a nézők akár a bevásárlást elkerülve próbálhassák ki a recepteket.
A kampány járvány utáni részei az edukációra erősítenek majd rá, illetve a folytatásban ismét nagyobb teret kap a szórakoztatás is. A szereplők tervezetten maradnak, de már stábbal kiegészülve a Tintahal Design konyhastúdiójában készülnek majd a vírushelyzet utáni epizódok.
Koncepció: A sütőakadémia, vagyis Rama Academy alapgondolata rendkívül egyszerű: a Rama – mint az otthoni sütés szakértője – megmutatja, hogy a sütés nem valami bonyolult elfoglaltság, amihez annyi élettapasztalattal a hátunk mögött állhatunk csak neki, amennyivel a nagymamánk rendelkezik, hanem egy mindenki számára elérhető, örömet és sikerélményt adó elfoglaltság. Ehhez olyan márkanagyköveteket hívtunk segítségül, akikre érdemes hallgatni a sütés témában, de azért nem annyira profik, hogy bárkit elrettentsenek attól, hogy neki merjen állni a recepteknek. Így a fiatalabb korosztályok is ráérezhetnek az otthoni sütés örömére.
A kampány fő üzenete: Történjen bármi, az otthoni sütés olyan tevékenység, ami mindannyiunknak örömet okoz.
Érdekesség, behind the scenes: Mivel már maga a forgatás is az önkéntes karantén időszakára esett, így a szereplők maguk vették fel a kisfilmeket, stúdió helyett saját konyhájukat használva a forgatás helyszínéül.
Nagyon Süti videó:
Hera videó:
Alkotók listája:
Megbízó: Upfield Hungary
Head of Marketing: Vincze Renáta
Brand Manager Eastern Europe: Soós Katalin, Pataki Zsuzsa, Zsargó Zsófia
Junior Brand Manager Eastern Europe: Marczinkó Máté
Media and Digital Activation Manager: Bisztriánszky Gergely
Ügynökségek:
Kreatívügynökség: Café Communications
Creative Director: Zsembery Péter, Várkonyi Eni
Senior art director: Kórusz Bea
Copywriter: Vermes Zita
Strategic planner: Heuthaler Orsolya
Designer, Motion Designer: Krc Viktor, Oláh Gábor, Tamcsu Dávid
Account Director: Rembeczki Tünde
Senior Account Manager: Horváth Patrik
Account Manager: Orosz Flóra, Tóth Nóra
International communications specialist: Mosolygó Dávid
Cseh kreatívügynökség: Comtech CAN
Account Manager: Bara Riessova
Account Director: Jiri Hauska
Digital Manager: Nikola Stejskalova
Web admin: Marek Caban
Senior copywriter and idea maker: Tadeas Haager
Digitális ügynökség: Intren
Business Development Lead: Demeter Barbara
Head of Content: Buza Balázs
Social Media Manager: Karanyicz Sára
Digital Consultant: Kajtár László
Design ügynökség: Tintahal Design
Termékfejlesztő séf, kulináris szakértő: Kállay Ákos
Cukrász, food stylist: Tóth Móni
Médiaügynökség: Dentsu Aegis Network
Business Director: Kata Mangliár
PPC Team Lead: Losonczy Gergő
Junior Digital Media Planner: Bujdosó Bea