3x🥈a Rama Süti Challenge-nek és egy Influ Craft díj a Pilsner Heart Crafted-nek!
Idén az Anker’tben rendezték meg a Kreatív kiadója által szervezett Content+Marketing Award (CMA) hatodik versenyét. 86 nevezésből összesen 37-et juttatott döntőbe a kétkörös – online és személyes – zsűrizés. A főzsűri a döntősökből élőben választotta ki a nyerteseket. Végül 15 díj és egy fődíj született a versenyen.
Főkategória (médiatípusok szerint) digitális megoldások – Ezüst
Pályázat: Rama Süti Challenge branded content sorozat
Pályázó: Café Communications
Társpályázó: Mindshare
Megbízó: Upfield Hungary Kft.
Főkategória (felhasznált eszközök szerint) mozgóképalapú megoldások és kampányok – Ezüst
Pályázat: Rama Süti Challenge branded content sorozat
Pályázó: Café Communications
Társpályázó: Mindshare
Megbízó: Upfield Hungary Kft.
A kampány kreatív koncepciója szerint a márka a Rama Süti Challenge branded content sorozaton keresztül hozza közelebb a fiatal célcsoporthoz saját image üzenetét: “Egy finom süteményhez nem kell más, csak szeretet és Rama”.
A sorozat háziasszonya, Básti Juli művésznő négy videón keresztül állítja vendégeit a boszorkánykonyhája kihívásai elé. Az izgalmas meglepetésekkel Dobó Áginak, Wolf Eszternek, Steiner Kristófnak, Papp Inez Hildának és Nagy Daninak kell megküzdenie, akik hősiesen próbálkoznak, és a legváratlanabb fordulatok sem szegik a kedvüket, töretlen lelkesedésüket.
A Kreatív kiadója által idén első alkalommal a CMA társversenyeként megszervezett influencer marketing versenyen, az Influn. 57 nevezésből összesen 24-et juttatott rövidlistára a zsűri, amely élő szavazáson választotta ki a nyerteseket. Végül 15 díj, egy különdíj és egy fődíj született.
A zsűri Influ Craft különdíjjal jutalmazta a Pilsner Urquell Heart Craftged Workshops kampányt, amelyet a Café Communications készített a Drehernek.
INFLU CRAFT KÜLÖNDÍJ
Pályázat: Pilsner Urquell Heart Craftged Workshops
Pályázó: Café Communications
Megbízó: Dreher
A Pilsner Urquell Heart Crafted Workshop branded content videósorozatban, négy részen át, egy-egy „kézműves” szemén keresztül mutatjuk meg a szakmájuk szépségét, az alkotás szabadságát, majd a közönséget workshopokra hívjuk, ahol ki is próbálhatják az adott mesterséget. Mi így őrizzük a szenvedélyt.
Főkategória: Ötletesség, kreativitás, videós megoldások – Ezüst
Pályázat: Rama Süti Challenge branded content sorozat
Pályázó: Café Communications
Együttműködő influencerek: Dobó Ági, Steiner Kristóf, Wolf Eszter, Papp Inez Hilda, Nagy Dani
Társpályázó: Mindshare
Megbízó: Upfield Hungary Kft.