IKEA-mászófal, táncoló közlekedési lámpa és sütiplakát

Az elmúlt hónapok is bővelkedtek a kreatív köztéri megoldásokban, amelyek közül néhányat be is mutatunk.

IKEA-mászófal Franciaországban
Az IKEA zseniális outdoor megoldással reklámozta a 30. franciaországi üzletének nyitását: mászófalon rendezett be egy vertikális lakást. A falra erősített bútorok közül néhányon meg is lehet pihenni, így a mászás után le lehet ülni egy kanapéra, vagy a függőfotelbe.

IKEA mászófal

Táncoló közlekedési lámpa Portugáliában
Senki sem szeret a piros lámpánál várakozni, és sokan rendszeresen átszaladnak a zebrán a tiltás ellenére. A BBDO Germany Smart autómárkának készített portugál kampány célja, hogy élvezetessé tegye a várakozást, és a gyalogosok ne akarjanak átmenni a piros lámpán. Olyan lámpákat szereltek fel a zebráknál, ahol a piros kis ember nem áll, hanem táncol. Különlegesség még, hogy egy sátrat húztak fel a járókelőknek, amelyben szabadon táncolhatnak, ezt pedig leképezték egy LED-falra, és valós időben továbbították a közlekedési lámpákra – a járókelők legnagyobb örömére.

Újrahasznosítási kampány Svédországban
Fém italdobozokkal is lehet már fizetni a svéd McDonalds-okban: 10 fémdoboz egy hamburgert, húsz pedig sajtburgert ér. A svéd fővárosban egyre nagyobb problémát jelent ugyanis, hogy a fiatalok a fesztiválok idején rengeteg fém italdobozt hagynak hátra. A kampány idején tehát az étteremláncban nemcsak kártyával és készpénzzel, hanem fém hulladékkal is lehet fizetni.

Fém dobozból fizetőeszköz

Kamionos hirdetések Németországban
A Vitamalz, a Strabag és az AEG termékei autóvezetés közben is célozzák a potenciális vásárlókat, ugyanis kamionok felületeit használják óriásplakátként. Az úgynevezett RollAd Campaign nemrég debütált a német közutakon.

Teherautókon hirdetés

Drónokkal reklámoznak Oroszországban
Repülő robotokkal reklámozza magát egy moszkvai étterem, amelynek bannerein az aktuális menü olvasható. A drone-vertising eszközével élve az étterem mintegy 40%-kal növelte megrendeléseit. A drónokra akasztott bannerek a város nagyobb irodaépületeit repülték körbe, felhívva magukra az ablakoknál ülők figyelmét.

Süteményekből épült plakát Angliában
A Mr Kipling édességbolt egyedülállóan ötvözte a tapasztalati reklámozási formát a printtel: 13 ezer darab édességből épített installációt, amelyet bárki megkóstolhatott. A vállalat márkamenedzsere szerint ez volt a legjobb megoldás arra, hogy megmutassák, mennyivel jobb az élet sütikkel, mint nélkülük. A rendhagyó outdoor megjelenés a márka “Life is better with Cake” kampányának szerves része.

sütiplakát

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson