A hónap legnézettebb szpotjai az X-Faktor szeptember 20-án sugárzott adásának reklámblokkjában futottak, a TV2 csak a szeptember 28-ai Sztárban Sztár reklámblokkjában tudta felvenni a versenyt az RTL Klubbal.
Az elmúlt hónap legnézettebb reklámja a Nivea Smooth Sensations termékcsalád szpotja volt, amelyet az X-Faktor szeptember 20-i adásának utolsó reklámblokkjában több mint két millióan láttak. Közvetlenül a Nivea reklámja után a Vodafone végzett, amely szintén átlépte a 2 milliós álomhatárt.
Az X-Faktor szeptember 27-én sugárzott adásának legnézettebb szpotja a L’Oreal Revitalift Magin Blur reklámja volt Eva Longoria főszereplésével, amelyet 1 853 439-en láttak.
A TV2 legnézettebb szpotja a szeptember 28-án futó Sztárban Sztár alatt lejátszott Jófogás.hu reklám volt 1 762 305 eléréssel, melyet a Dove Invisible Dry dezodor szpotja követ 1 729 993 eléréssel.