Idén decemberben Párizsban rendezik meg az ENSZ klímaváltozásról szóló konferenciáját. A találkozón számos diplomata, döntéshozó vesz részt, akiknek megvan a politikai hatalmuk, hogy fellépjenek a globális felmelegedéssel szemben. Az amerikai jégkrémgyártó cég, a Ben & Jerry’s környezetvédő szervezetek mellé állva kampányt indított, hogy felhívja az emberek figyelmét a klímaváltozás veszélyeire, valamint egy petíció aláírására ösztönözze őket, amivel befolyásolni lehet a politikusokat és vezető üzletembereket.
A Ben & Jerry’s kampányában érzékletes módon mutatja be, milyen következményei vannak az ideálisnál csak 2 fokkal melegebb viszonyoknak: a jégkrém folyóssá és fogyaszthatatlanná válik, a Földön pedig drámai és katasztrofális változások mennek végbe. A cég üzletpolitikájában is ügyel a környezetvédelemre: fokozatosan csökkentik a széndioxid kibocsátást, illetve állnak át megújuló energia használatára.