A Rubicon Project felmérése szerint egyre több amerikai szülő inkább mobiltelefonon oldja meg az iskolai eszközök megvásárlását. A megkérdezettek 60 százaléka legalább egy, a 30 százaléka pedig minden eszköz negyedét fogja az interneten beszerezni valamilyen okoskészüléken keresztül.
A Rubicon Project vezetője, Dallas Lawrence elmondta, hogy az eredmények jól mutatják, miszerint ma már nem elég egy egyszerű bannerrel felkelteni a szülők figyelmét egy back-to-school kampányon keresztül, hanem minél több social media felületre kell kiterjeszteni a marketingtevékenységet.
A szülők a legnagyobb összegeket technikai eszközökre költik – azon szülők 50 százaléka, akiknek gyermekei az első és nyolcadik osztály között tartanak az oktatásban, például tablet vásárlását is tervezik iskola előtt.
A felmérést a Penn Schoen Berland készítette 1500 résztvevő bevonásával.
További részletek a felmérés eredményeiről itt!
Forrás: Adweek