UPDATE: A Kincsem 7 héttel a premiert követően átlépte a 350 ezres nézőszámot is. Ezzel 2017 legnézettebb filmjévé vált olyan népszerű amerikai produkciókat megelőzve, mint a Szépség és a szörnyeteg, a Halálos iramban 8., az Utazók és a Logan. Úgy tűnik, a közönség érdeklődése még mindig kitart, hiszen a május 1-i háromnapos hétvégén 5%-kal növekedett a nőszám az egy héttel korábbihoz képest.
Korábban írtuk:
Csütörtökön átlépte a 200 ezres nézőszámot a Kincsem, ezzel 2017 második legnézettebb filmje lett a magyar mozikban. A film egyik gyártócége a Café Film volt, amelynek vezetője, Hutlassa Tamás producerként vállalt szerepet a produkcióban.
Három héttel a premierjét követően, szerda délután úszott be a 200 ezredik néző szeme elé a magyar versenylóról szóló Kincsem felvezetéseként a Café Film logója. Nagy büszkeség ez a Cafénak, hiszen az elmúlt 10 évben egyetlen magyar gyártású filmnek sem sikerült ilyen magas nézőszámot elérnie. A filmet múlt héten a Café munkatársai közösen is megnézték, a vetítést követően Hutlassa Tamás mesélt érdekességeket a forgatás kihívásairól, kitérve az állatokkal való közös munka nehézségeire is.
A Kincsem népszerűsítésében – a fiatalokat megszólítandó – a hagyományos hirdetési formák (tévészpot, plakát, banner) használata mellett influencerekkel is együttműködtünk, amelyre korábban még nem volt példa magyar játékfilmnél. Aki fiataloknak szóló kampányokat készít tudja, hogy a mai tinédzserek megszólításában megkerülhetetlenné váltak a Youtuberek, és a közösségi média felületein saját maguk is márkává váló influencerek. Az elmúlt két évben több ügyfelünk, például a Coca-Cola és a Fanta révén számtalan alkalommal dolgozott a Café csapata influencerekkel, ám így sem volt egyszerű megtalálni azokat pontokat, amikkel összeköthetjük a tizenéveseket egy 19. században játszódó kosztümös kalandfilmmel.
A lányok körében az egyik legnépszerűbb magyar videós, Viszkok Fruzsi 10 év után lovagolt újra, aminek keretében a Kincsem film egyik idomárával, Török Györggyel is beszélgetett a forgatásról. A videó ezidáig 122 ezer megtekintésnél jár, ami Fruzsi átlagos nézőszámát meghaladja.
Nincs kosztümös film korabeli jelmezek és sminkek nélkül, így adta magát az ötlet, hogy beauty vloggereket is bevonjunk a kampányba. A 100 ezer követővel rendelkező Karin Dragos csatornájára került ki egy videó, melyben Tóth Nóra sminkes a Kincsem női főhősének, a Klara von Oettingent alakító Petrik Andreának filmbeli sminkjét készítette el Karinnak. A videót eddig csaknem 37 ezerszer indították el.
A kampány részeként további kiemelten nagy eléréssel bíró Youtubereket hívtunk meg a film díszbemutatójára, így Viszkok Fruzsin kívül Pamkutyáék, Follow Anna és Galácsik Győző is élőben jelentkezett be Instagramon a premierről.
A jó kritikai és közönségvisszhang akár újabb mérföldkőig repítheti a Kincsemet, amiről természetesen be fogunk számolni!