Öt shortlistes pályamunkából végül egy bronz díjjal tért haza a Café Communications a május 17-i Hipnózis díjátadóról. A rendkívül szigorú nemzetközi zsűri a 215 beérkezett nevezésből csupán 33-nak adott díjat, köztük a Nem nehéz kampány rádiószpotjainak.
A díjátadót követő bulin az A38 táncterét ezúttal is a cafés különítmény töltötte meg. Most néhány fotóval próbálom visszaadni a hangulatot, amihez zenei aláfestésnek ezt a klasszikust ajánlom.
Az elismert munkáink:
TÁRSADALMI CÉLÚ KAMPÁNYOK
Rádió
BRONZ
nevezés: Nem nehéz – Rádió szpotok
megbízó: Médiaunió Alapítvány
Nyomtatott sajtóhirdetések
SHORTLIST
nevezés: 48. Kékszalag Audi szponzoráció
megbízó: Porsche Hungaria
Outdoor ambient
SHORTLIST
nevezés: Nem nehéz – Szemétbedobós
megbízó: Médiaunió Alapítvány
FOGYASZTÓKÖZPONTÚ KAMPÁNYOK
Film
SHORTLIST
nevezés: Nem dolgozhatsz örökké!
megbízó: OTP Nyugdíjpénztár
társpályázó: Café PR
SOKSZÍNŰSÉG DÍJ
SHORTLIST
nevezés: Kisebbségi stand-up show
megbízó: Artemisszió Alapítvány