Május utolsó napján tartották a Content Marketing Award díjátadóját, ahol az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait díjazták. Az eseményen a Café Communications két bronz díjat vehetett át az OTP Bank és a Coca-Cola Magyarország számára készített kampányaival.
Mindkét munka a saját felületeken futó tartalommarketing megoldások kategóriában indult és nyert bronz díjat. Magyarország első számú tini platformja, a CokeStream a tizenévesek számára kínál érdekes tartalmat, kiegészítve a korosztály sztárjainak számító Youtuberek brandelt videóival és izgalmas promóciókkal. A kivitelezésben a Be Social, az Eastaste Music, az MMS Communications és a Rewart közreműködött.
Szintén díjazott lett az OTP Bank belső csatornájára készített, Két jelölt egy napja című kisfilm, amely két banki alkalmazott egy napját mutatja be, akiket jelöltek a társadalmi szerepvállalást elismerő Felelősséggel Egymásért díjra. A majdnem 20 órás nyersanyagból készült kisfilm az OTP belső elérésű online magazinjában jelent meg, és aratott sikert a munkavállalók körében.