Idén télen a -30 fokos hidegben 116 ember fagyott halálra Lengyelországban, akiknek többsége az utcán élt . Az átlagember a dermesztő hidegben sem foglalkozik a hajléktalanokkal, láthatatlannak tekinti őket.
A Café lengyel partnerügynöksége, a Walk fel szerette volna éleszteni az empátiát az emberekben, ezért hajléktalanok történetét gyűjtötte össze egy könyvben, ami speciális tintával íródott: meleg, kényelmes szoba helyett kizárólag kint a hidegben válnak láthatóvá a szavak és mondatok, amelyek az utcán élők kihívásait mutatják be. Így az olvasó a mínusz fokokban vacogva értheti meg, miként lesz valaki hajléktalan.
A hatásos könyv pillanatok alatt körbefutotta a lengyel médiát, és több mint 11 millió emberhez jutottak el a hajléktalanok történetei. A sikeres kampányt a rangos európai reklámversenyen, a Golden Hammeren arany díjjal jutalmazták, valamint a social kategória Grand Prix-jét is elnyerte.