Napjainkban már nem újdonság, hogy a fogyasztók ingerküszöbét egyre kevésbé viszik át a hagyományos marketing eszközök.
Míg korábban ez csak a Z és Y generáció szülötteire volt igaz, ma már elmondható, hogy az idősebb generációk tagjai is jobban rezonálnak a tartalomba ágyazott üzenetekkel és hirdetésekkel.
Ezt felismerve, a Café januárban, generáció specifikus tartalommegoldásokra fókuszálva külön branded content divíziót indított útjára, Stories. néven.
A történetmesélés eszközeit vegyítve a legmodernebb formátumokkal és csatornahasználattal, a Stories. csapata hirdetések helyett igazi élményt nyújtó tartalmakon keresztül juttatja célba a márkák üzeneteit.
A stories.hu oldalon megnézheted, mit csináltunk eddig, de ha érdekel, hogy hogyan mesélnénk el a te történetedet, írj nekünk a hello@stories.hu címre és mi élménnyé alakítjuk a márkádat!