A Pilsner Urquell márka által kiírt tenderen a Café Communications branded content és influencer marketing specialista divíziója, a Stories. nyert kreatív koncepciójával.
Az idén startolt új divízió meghívásos tenderen nyerte el a megbízást. A Stories. feladata lesz a márkaértékek tartalomba ágyazott kommunikálása, és ezáltal a közösség növelése.
A Pilsner Urquell titka a kezdetek óta változatlan eljárásban rejlik, a főzéstől egészen a csapolásig. A kampány feladata bemutatni, hogy a tradicionális technikákat elsajátítva és a modern követelmények szerint újraértelmezve hozhatók létre a legkiválóbb termékek.
A Stories. egy új online stratégia mentén szólítja majd meg a márka fogyasztóit, felhasználva az online videós tartalmak és offline aktivációk megfelelő elegyét.
A Café Communications 2018-ban hozta létre generáció specifikus tartalmakkal foglalkozó divízióját, melynek célkitűzése valódi márkaélmények létrehozása, és a márkaüzenetek releváns tartalmakon keresztül való célbajuttatása.