Az influencer marketing túlnőtte a Z generációt

A kényelmi termékek sok esetben impulzusvásárlással kerülnek a fogyasztói kosárba, így marketing szempontból különösen fontos, hogy már a vásárlás előtt is megfelelő márkaélményt kapjon a fogyasztó, amely a helyszínen vásárlásra készteti. A véleményvezérek egyre meghatározóbbak a piacon.

Mivel az említett célcsoportok, de különösen a fiatalok már nem rezonálnak szinte egyáltalán a hagyományos marketing eszközökkel, egyre több márka választ tartalom alapú üzenetátadást és véleményvezérekkel való együttműködést.

A márkázott tartalom és a véleményvezérek pont arra jók, hogy előkészítsék a fogyasztót azzal, hogy erős, hatásos márkaélményt nyújtanak releváns, hiteles és szórakoztató tartalmakon keresztül” – mondja Varga Gábor a Café Communications digital business directora. – olvasható az Élelmiszer.hu oldalon.

A cikket továbbolvasva, több érdekes témakör is előtérbe kerül.
Nincs egységes megoldás 
Tradicionális felületek: egyre kevésbé hatékonyak 
Nagy számok – kontra elköteleződés
A legnagyobb forgalomnövekedés: fagyasztott gyümölcsök 

A teljes cikk itt olvasható.

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson