A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által szervezett, 20. jubileumi Arany Penge Fesztiválon az AUDIo Studio kampányunk Arany Pengét nyert.
2019-ben 300 nevezés érkezett a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége által szervezett Arany Penge reklámversenyre, ebből a 149 legjobb alkotás került döntőbe, és így a főzsűri elé.
A 17 kategóriában beérkezett nevezéseket az online előzsűri során a szakma 63 vezető ügynökségi, ügyféloldali szakembere, valamint független szakértője zsűrizte.
Arany Penge
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: CAFÉ COMMUNICATIONS
MÁRKA: AUDI
KAMPÁNY: AUDI A8 IMAGE KAMPÁNY – FOLLOW UP
ALKOTÁS NÉV: AUDIO STUDIO – THE RADIO EXPERIMENT
Amikor bemutatták az új Audi A8-at, kipróbálhattuk az autót, és egyből megfogott minket a zajszigetelése. Szerettük volna megmutatni a fogyasztók számára, hogy mennyire csendes az autó menet közben. Kézenfekvő megoldásnak tűnt, hogy stúdióként használjuk, de ehhez meg kellett oldanunk egy problémát. Sajnos a mikrofon állványokat nem úgy tervezték, hogy a hátsó ülésen rögzítsük őket, ezért építenünk kellett egy saját megoldást.