A következő lépés: platformváltás az OTP Banknál

 

Az OTP Bank megtette a következő lépést és a közelmúltban megújította kommunikációs platformját. Az egy évig tartó előkészítést, kutatást, tervezést és tesztelést követően megszületett az új platform. Kreatív ügynökségként a munkát a Café Communications támogatta.

Az insight
Az új platform alapgondolata abból az insight-ból fakad, hogy mindenki próbál kisebb-nagyobb lépésekben előrébb jutni az életben, legyen szó egy új lakásról, a régi felújításáról, családalapításról vagy épp az önfejlesztésről. Az új pozicionálás tehát sokkal inkább az ügyfelekre fókuszál, az ő előrelépésüket helyezi középpontba, mindenkit arra inspirálva, hogy találja meg, vagy ha már megvan, valósítsa meg a saját következő lépését.
Több szempontból is be szeretnék mutatni, hogy milyen kis és nagy következő lépéseink lehetnek, és persze azt is, hogy ezek közül milyen soknak van köze a pénzügyekhez. És itt érkeztünk meg az OTP Bankhoz, ami óriási segítséget tud ebben nyújtani.

Szerettünk volna jobban ráerősíteni a bank fejlesztéseire – legyen szó akár fióki, akár digitális szolgáltatásokról –, hogy azokhoz is elérjünk, akik nem a bank ügyfelei, így közvetlenül nem lehetnek részesei ezeknek a hasznos innovációknak. Továbbá olyan platform kialakítása volt a célunk, amely nem áll meg a TV képernyőjénél, hanem könnyebben kiterjeszthető a digitális térbe vagy egyéb kommunikációs felületekre is” – fogalmazta meg Hamza Kata, az OTP Bank Márkamenedzsment Csoport vezetője.

A kreatív koncepcióról
A fejlődés, az előrelépés alapgondolata mindannyiunk életének velejárója, így számos, változatos megoldási lehetőséget tartogat.
A Következő lépés az OTP Bank korábbi kreatív platformjainál lazább, nagyobb alkotói mozgásteret biztosító alap, amelyet az ügyfelünkkel közösen fogunk majd kibontani, továbbfejleszteni” – mondta el Zsembery Péter, a Café kreatívigazgatója.

A nyitó kampány a következő lépés gondolatát vezeti be, természetesen aktívan bevonva a jelenlegi és jövendő ügyfeleket is akovetkezolepes.hu oldalon.

Az alkotók

Megbízó: OTP Bank
Marketing és Kommunikációs Igazgató: Nagy Zoltán Péter
Márkamenedzsment Csoport vezető: Hamza Kata
Kutatási Csoport vezető: Ferenczhalmy Bálint
Kutatási tanácsadó: Varga Anna

Kutató ügynökség: Kantar Hungary
Group Account Director: Hajnal Melinda
Senior Research Consultant: Körmöczi Andrea

Kreatív ügynökség: Café Communications
Stratégia: Ónody Boglárka
Kreatívigazgatók: Szűcs Gábor és Zsembery Péter
Head of Art: Várkonyi Eni
Copywriter: Fürst Ádám
Account director: Bittermann Tünde
Account manager: Boronkai Boglárka
COO Media Services: Király Anita
Integrált Médiatervezők: Solymos Kitti és Debreczy Réka
Digital Performance Team Lead: Villányi Dániel
Digital Performance Manager: Nemeskéri Ádám

Produkció:
Gyártás: Café Communications
Producer: Hutlassa Tamás
Gyártásvezető: Fixek Eszter
Rendező: Praznoczy Sébastien
Operatőr: Nagy Marcell
Vágó: Szórád Máté
Colorist: Vándor Ádám (Spájz)
Látványtervező: Láng Imola

 

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson