A műsorok nézettségét tekintve – duplikáció nélkül – a szokásos nyári képet kaptuk, bár tudjuk, hogy nem így lett volna a foci EB és az Olimpia mellett. E két műsor alapvetően a nézettséget jelentősen meghatározó tervként szerepelt korábban, az események lefújása előtt.
Meglepő fordulat, hogy a TV2 13 műsorral szerepel a listában, miközben az RTL csak 12-vel.
A tavaszi 1 millió+ nézőszámok 700 ezerre estek vissza, így jelenleg elmondható, hogy a TV nézettség a vírus előtti időszaknak megfelelően alakul.
Barátok közt 10 000. részén vagyunk túl, de nem ez az epizód vitte el a nyarat.
Kíváncsian várjuk, hogy mit hoz majd az ősz
Szerencsére sok saját gyártású program van már dobozban, leforgatták ezeket az elmúlt hetekben. A szórakoztatásról az RTL és a TV2 is gondoskodik.
Bővelkedünk már több képernyőn lévő gasztro műsorban: TV2-nél a Love Bistro és Master Chef VIP, míg az RTL-nél a Konyhafőnök.
A szórakoztatás jegyében pedig figyelemmel követhetjük az RTL Álarcos Énekes, Apatigris, A mi kis falunk, Drága Örökösök, Nyerő Páros és Való Világ epizódjait, a TV2 esetében pedig a Sztárban Sztár, Bödörék, Mintaapák, Bezár a bazár, Nicsak ki vagyok? műsorokat, illetve várhatóan jönnek egy új, vásárolt formátummal: Dancing with the Stars.
Elmúlt három hónapban a képernyők előtt töltött percek száma a 18-49 évesek körében látványosan megemelkedett naponta a tavalyi év nyarához képest.
13-17 és az 50-59 évesek körében 10+ perc napi csökkenés volt tapasztalható.
A tavalyi és az idei év első három hónapjában 2020. márciusa hatására szinte minden célcsoporton növekedett a napi TV nézésre fordított percek száma. Napi 2,5 óra a legkevesebb, amit a készülékek előtt töltünk.
Forrás: AGB Nielsen közönségmérési AdvantEdge szoftver felhasználásával.