A világszinten piacvezető tetőablak gyártó „nyitott” a Café Communications-szel való együttműködésre. A tenderfeladat egy őszi vásárlásösztönző kampány kitalálása volt.
A VELUX márka a 2020 augusztusában meghirdetett tenderén kétkörös kiválasztási folyamat után döntött a Café Communications-szel közös együttműködés mellett. A nyertes munka ugyan nem valósul meg, mivel egy már futó kampányra kellett új megközelítésű ötleteket hozni, arra mégis tökéletes volt, hogy a brand marketing csapata leszűrje, hogy az ügynökség hogyan tudja az arculati kereteket kreatív és vásárlásösztönző tartalommal feltölteni.
„Évtizedek óta gyakorlatilag alig változó márkastratégia és üzenethalmaz mellett dolgozunk a magyar piacon, ezért felüdítő, amikor egy ügynökség új megközelítést vagy szempontokat hoz be a munkánkba. A Café ezzel hívta fel magára a figyelmünket az egyébként rendkívül színvonalas tenderanyagokat felvonultató ügynökségek közül” – mondja Kárpáti Marianna, marketingvezető.
Az ügynökség 3 iránnyal készült, így különböző finomhangolású koncepciók mentén mutatta meg, hogyan helyezné új fénytörésbe az ablakmárka kommunikációját. Az alapvető cél a megkönnyített ablakcsere folyamat bemutatása és a pénzvisszatérítés akció hangsúlyozása volt. A kreatív fókusz azonban azon volt, hogy a promóciós print anyagok és extra ötletek hatékonyan demonstrálják, mennyi extra komfortot jelent, ha több fény és friss levegő kerül be a tetőtérbe.
„Nagyon ritkán találkozunk olyan összeszedett és hasznos feedback-kel, amit a VELUX csapattól kaptunk már a prezentáció alatt. Ez sokat segített abban, hogy azonnal partnerként kezdjünk el közösen gondolkodni, arról nem is beszélve, hogy remek és hatékony közös munkát vetít előre.” – mondta el nekünk Várkonyi Eni, a Café Communications társ-kreatívigazgatója, aki a kreatív csapattal együtt már várja a januárban induló közös munkát.