Az 5 legötletesebb márkakapcsolás a Comic-Conon

Igényesen, nem tolakodó módon terméket elhelyezni igen nehéz műfaj, különösen akkor, ha a márka olyan várható sikerprodukció (film, sorozat, játék) farvizén szeretne megjelenni, amivel nincs túl sok kapcsolódási pontja. A geek-világ éves találkozóján – ami a 44 évvel ezelőtti 300 fős képregény-összejöveteléből nőtte ki magát mára a világ legnagyobb költségvetésű filmjeit, sorozatait és videójátékait felvonultató gigarendezvénnyé – rengeteg márka próbálta árukapcsolással felhívni magára a figyelmet. Az Adweek összeválogatta nekünk az 5 legjobb, legötletesebb megjelenést.

1. Pizza Hut és a Tininindzsák

Az új Tininindzsa filmben meghatározó szerepet kap a Pizza Hut, amely a teknőcök kedvenc eledelét szolgáltatja. A szokásos ingyenpizza mellett a Comic-Conra egy különleges aktivációval is készültek: megépítették a teknőcök pizzavető gépének életnagyságú másolatát, amiből az érdeklődök pizzakorongokat lőhettek ki az ellenséges katonák kartonfiguráira. A pizzavető megépítéséről videó is készült.

2. Oculus Rift és Xavier professzor

sdcc-xmen-oculus-int-2014

A virtuálisvalóság-szemüveget gyártó Oculus Rift az X-Men sorozat világába engedett betekintést: a szemüveget viselő játékosok elméjét a gondolatolvasás mestere, Xavier professzor saját testébe helyezte át, hogy közös erővel keressék meg a szintén mutáns Mystique-et, valamint ismerjék meg, mire is képes az Oculus technológia, amit még  márciusban vásárolt fel a Facebook 2 milliárd dollárért.

 3. MAC és Marge Simpson

article-0-1F7C170000000578-61_634x677

A kozmetikai termékeket gyártó MAC Marge Simpsont találta meg, akinek nevével egy külön kollekciót is piacra dobott. Szívesen megnéztem volna, hogyan is áll a “májbeteg smink” az érdeklődőkön, de sajnos a sárga alapozó kimaradt a kezdőszettből.

4. San Diego-i kocsmák és a Vikings

sdcc-vikings-flagon-int-2014

A legjobb helyi aktivitás díját a Vikings című sorozattal együttműködő kocsmák és pubok kapták: azok a lelkes fanatikusok, akik a sorozatot népszerűsítő ivóalkalmatosságnak megfelelő üreges szarvval érkeztek a promócióban résztvevő kocsmák egyikébe, féláron kaptak sört.

5. Schick és az Assassin’s Creed

sdcc-schick-ubisoft-int-2014

Végül egy konzoljáték is bekerült a válogatásba: a francia forradalom idején játszódó Assassin’s Creedhez a Schick borotvagyártó állított fel borbélyállomást, ahol a guillotine élességű pengéit promótálta nagy sikerrel.

Forrás és fotók: Adweekthemarysue.com

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson