Két arany Prizma és Év honlapja díj a Cafénak

Korábban már beszámoltunk róla, hogy a Café PR 5 shortlistes pályázattal várta a legjobb pr-kampányokat elismerő Prizma díjátadóját. A döntős munkák közül a Café a reputációmenedzsment és issue-menedzsment, valamint a digitális pr-kampány kategóriában nyert aranyat az NNG SzülinApp kampányával. Az aktivitás az iGO navigációs szoftver köré épült, amit az NNG 10. születésnapja alkalmából 10 napig ingyenesen le lehetett tölteni. Az akció eredménye: 363 sajtómegjelenés, valamint az első nap 14000 letöltés.

prizma2

Café PR és az NNG

A SzülinApp kampány a Sándor Imre PR-díj döntőjébe is bekerült, aminek díjátadóját december 9-én tartják.

12291111_10153703201759707_6805573519631657074_o

A Café PR csapata

A Café Next is díjjal kezdte a téli szezont: az Év honlapja verseny márkázott digitális megoldások kategóriájában nyert különdíjat a Vision Express Stílusbrigád blogja. A Magyar Marketing Szövetség versenyére idén 280 pályázattal neveztek.

IMG_8790

Fotó: Kreatív

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson