Olimpia: szigorú előírások a közösségi médiában
Dátum: 2016-08-02A U.S. Olympic Committee (USOC) minden olyan amerikai céget, ami nem hivatalos szponzora az idei Olimpiának, levélben tájékoztatott, ...
TovábbA U.S. Olympic Committee (USOC) minden olyan amerikai céget, ami nem hivatalos szponzora az idei Olimpiának, levélben tájékoztatott, ...
TovábbA Survey Monkey Intelligence elkészítette 2016 első félévenek legtöbbször letöltött és leggyakrabban használt appjainak listáját. A két listát természetesen ...
TovábbIgencsak megváltozhat a közeljövőben feedünk a Facebookon. A social media óriás új fejlesztése által ugyanis az üzenőfalra feltöltött ...
TovábbÁprilisban jelent meg, de csak most futottam bele ebbe a megható reklámba, ami megmutatja, egyeseknek mennyivel többet jelent ...
TovábbA Rubicon Project felmérése szerint egyre több amerikai szülő inkább mobiltelefonon oldja meg az iskolai eszközök megvásárlását. A ...
TovábbA régiós Cannes-i eredményeknél maradva ezúttal egy lengyel pr-kampányt ismertetünk, ami szintén bronz oroszlánnal jutalmaztak a versenyen. Lengyelországban a mozgáskorlátozottak ...
TovábbSűrű hetet tudhat maga mögött a Snapchat és a Twitter. Mutatjuk miért! Mi történt a Snapchatnél? A héten ...
TovábbA számos kiemelkedő ügyféllel rendelkező SocialFlow – havonta több mint félmillió posztot készítenek – felmérése szerint az általuk ...
TovábbIdén tavasszal robbant be a horvát köztudatba két gólya, Malena és Klepetan szerelmének a története. A repülésre képtelen, ...
TovábbDuplán újított a Facebook, vásárlásra ösztönöz a Pinterest és kisvállalkozóknak segít a Twitter. Ez történt a múlt héten ...
Tovább© 2018 Copyright Coffein Café Csoport