Önismeret és hitelesség kell a sikeres personal brandinghez
Dátum: 2015-08-03Július 31-én a personal branding jelentőségéről kérdezték a Gazdasági Rádió Cégvezető című műsorában a Café Flowbrands ügyvezető igazgatóját, ...
TovábbJúlius 31-én a personal branding jelentőségéről kérdezték a Gazdasági Rádió Cégvezető című műsorában a Café Flowbrands ügyvezető igazgatóját, ...
TovábbKlasszikus kóstoltatós átverést készített az amerikai Freshpet nevű cég: egy fókuszcsoport résztvevőivel kóstoltattak kutyakaját, természetesen a tudtuk nélkül. Gusztusos hamburgert ...
TovábbA Youtube videók előtti 5 másodperces reklámokra láthattunk már néhány kreatív megoldást, idén például épp Cannes-ban nyert nagydíjat a ...
TovábbRendhagyó kampánnyal jelentkezett a Harvey Nichols: a londoni luxusáruház enyves kezű “vásárlóival” reklámozza új mobilalkalmazását. Szereted az ingyen cuccokat? ...
TovábbA Burger King idén vezette be Brazíliában a Big King nevű hamburgerjét, ami meglepő promóciót kapott: öt olyan McDonald’s ...
TovábbGondolom sokan tapasztalták már, mennyire hangulatgyilkos tud lenni az okostelefon, amikor egy társaságban előkerül. A mobilhasználat gyakran a személyes ...
TovábbJúnius 29-én kérdezz-felelek napot tartott twitterén a Szürke ötven árnyalata trilógiával befutott E. L. James. Az akció apropóját ...
TovábbA Café Communications június 4-én Seregély utcai székhelyére invitálta ügyfeleit és partnereit, hogy közös partival köszöntsék a nyarat. ...
TovábbKanadai vagyok – szól a Molson sörmárka szlogenje, amihez ötletes utcai kampányt készített a cég. A Google-lel karöltve hangfelismerő ...
TovábbEz az egész bevándorlóellenes hecckampány kiakasztott. Dühöngök, mint sokan. Tenni kéne valamit. Jönnek a nagy elvi tételek, ellenplakátra ...
Tovább© 2018 Copyright Coffein Café Csoport