Táncoló piros jelzés az unalom ellen
Dátum: 2014-11-12Hogy valójában mennyire jó dolog is reklámosként dolgozni, arra szinte mindig a külföldi példák a legjobbak: ezúttal egy ...
TovábbHogy valójában mennyire jó dolog is reklámosként dolgozni, arra szinte mindig a külföldi példák a legjobbak: ezúttal egy ...
TovábbA sajtó listaáras reklámbevételeinek 81 százaléka a MATESZ által auditált lapokhoz kerül – derül ki a MATESZ és ...
TovábbAz Egyesült Államokban az Apple-ről, a Coca-Cola-ról és a Walmartról beszélnek a legtöbbet- derül ki a TalkTrack adataiból. ...
TovábbA hónap legnézettebb szpotjai az október 4-én sugárzott X-Faktor reklámblokkjaiban futottak, a TV2 pedig a Sztárban sztár döntőjével ...
TovábbKamu profilok jelentek meg Írországban a Tinder társkeresői között: valódi felhasználónak tűnő lányok megszokott, mosolygós fedőképéről továbblapozva megfélemlített arcokra ...
TovábbOktóberben is újdonságok várták a járókelőket a világ különböző pontjain, akik az elmúlt hónapban is számos kreatív köztéri megoldással ...
TovábbAz X-Faktor és a Sztárban sztár októberben is mindent vitt: több mint 3 milliós eléréssel ezeket a műsorokat ...
TovábbA magyar fogyasztók rendkívül tudatosak és árorientáltak, 94%-uk előre megtervezi az élelmiszer-vásárlást. Az akciók szinte mágnesként vonzzák őket, ...
TovábbA jövő évtől az RTL Klub és az RTL3 reklámidejét közös csatorna átlagáron értékesíti a sales house, SAP+ ...
TovábbA Facebook által felvásárolt WhatsApp egyértelműen az élen van. A We Are Social által publikált felmérésből jól látni, ...
Tovább© 2018 Copyright Coffein Café Csoport