Szeptember legnézettebb TV szpotjai
Dátum: 2014-10-14A hónap legnézettebb szpotjai az X-Faktor szeptember 20-án sugárzott adásának reklámblokkjában futottak, a TV2 csak a szeptember 28-ai ...
TovábbA hónap legnézettebb szpotjai az X-Faktor szeptember 20-án sugárzott adásának reklámblokkjában futottak, a TV2 csak a szeptember 28-ai ...
TovábbHava a break, have a Kit Kat – szól a jól ismert szlogen, amihez most egy ötletes kültéri installáció ...
TovábbAz elmúlt egy évben 66%-ról 72%-ra nőtt hazánkban az internetpenetráció a 15-75 éves korcsoport körében, valamint 8 százalékkal ...
TovábbAz X-Faktor és a Sztárban Sztár mindent vitt: több mint 3 milliós eléréssel ezeket a műsorokat nézték a ...
TovábbEgy felmérés kimutatta, hogy a britek 49%-a egyetlen bókot sem kap egy átlagos héten, kétharmaduk nincs megelégedve külsejével, és a ...
TovábbA TopShop komoly hangsúlyt fektet arra, hogy a közösségi médiában is minél szélesebb réteget érjen el, így a ...
TovábbAz idén várhatóan 5,3 százalékkal bővül a globális reklámpiac, az online hirdetésekre költött összeg pedig meghaladhatja a hírlapok ...
TovábbA 65-75 éves korosztály egyre gyakrabban használja a 21. század infokommunikációs eszközeit: skypolnak, csetelnek, emaileznek és facebookoznak. A ...
TovábbMr. Bean az utóbbi években parkolópályán van, Rowan Atkinson 2007 óta egyedül a londoni olimpián idézte meg egy zenés jelenet ...
TovábbNem csak külföldön, de időnként hazai terepen is jól jön egy olcsó szoba – erre a felismerésre épült ...
Tovább© 2018 Copyright Coffein Café Csoport