Szamos – nem értem
Dátum: 2013-12-06Érdekes hírre kaptam fel a fejem a minap. A Szamos új reklámfilmet (vagy mit) csinált, ezt bemutatta a ...
TovábbÉrdekes hírre kaptam fel a fejem a minap. A Szamos új reklámfilmet (vagy mit) csinált, ezt bemutatta a ...
TovábbEmily Richmond egy fiatal lány Kaliforniából. Négy éve indult el Föld körüli útjára a vitorláshajóján. Egy kickstarter.com nevű ...
TovábbNem is olyan rég volt szó az innovatív nagyvállalati PR-eszközök használatáról. Korábban pedig Langó Karesz is mutatott pozitív ...
TovábbMire a poszt megjelenik, talán már el is ült az ügy (bár nem hinném), ami abból kerekedett, hogy ...
TovábbA Café Communications idén bevezette a munkatársak csereprogramját a Café Communications Affiliate Network tagügynökségei között. A hálózat tizenhat ...
TovábbDöntéseink nagy része, ha akarjuk, ha nem, érzelmi alapú. Így egy márka megítélésekor is hatalmas szerepet kap az ...
TovábbBiztosan rémlik mindenkinek, de nehéz pontosan felidézni, mely hollywoodi filmekben is adja a sztori hátterét (netán gerincét) a ...
TovábbNéhány éves kitérő után visszatérve a nagyvállalati PR-hez meglepve vettem tudomásul, hogy az elmúlt esztendőkben elterjedt új eszközök ...
TovábbPár hete furcsa jelenségre lehettek figyelmesek a focirajongók, aztán lassan egyre több emberhez jutottak el a rejtélyes történéseket ...
TovábbLangó Karesz múltkori remek bejegyzésében arról írt, hogy miért és hogyan érdemes belefogni a gyakornokoskodásba. No de mit tegyünk akkor mi ...
Tovább© 2018 Copyright Coffein Café Csoport