A Coffein blogon már többször foglalkoztunk azzal, hogy ismert márkák miként használják fel a hollywoodi sikerfilmeket marketingtevékenységükhöz. Az együttműködés leggyakoribb formája a termékelhelyezés, ám egyre népszerűbbé válik az exkluzív tartalmak megosztása is. Utóbbira érkezett a minap egy remek példa: az Audi eddig sehol nem látott képkockákat közölt a Bosszúállók legújabb részéből. Az egyperces videó a szuperhősök tulajdonságai és az Audi TTS modell közötti hasonlóságokra épül, amihez extraként félperces Antman spotot is kapunk.
Ugyan a videó egy kicsit erőltetett (az Audi jobb mindegyik szuperhősnél), és még egy Mercedes termékelhelyezést is tartalmaz, de jól mutatja, hogy a márkák egyre gyakrabban kapcsolják terméküket valamilyen hozzáadott értékhez, jelen esetben az év várhatóan legsikeresebb filmjének exkluzív részleteihez. Belegondolni sem merek, vajon mekkora pénz cserélt gazdát az üzlet során.