Monori Bálint Gusztáv Head of Art-ként csatlakozott a Café Communications kreatív csapatához, hogy nemzetközi és hazai ügynökségekben megszerzett tapasztalatával és szemléletével elősegítse a magas vizuális színvonalú munkák létrejöttét, és támogassa a kreatívigazgatók munkáját.
A szakember több, mint 10 éves nemzetközi és hazai ügynökségi tapasztalattal rendelkezik. Dolgozott többek között a Young & Rubicam Budapestnél, a Team Rednél és a McCann Budapestnél is. Az utóbbiból Creative Group Head státuszból igazolt a Café csapatához májusban.
Bálint pályafutása alatt olyan koncepciók kidolgozásában vett részt, mint a Menedékház alapítvány részére készült CLP kampány, a Legonak készült Reborn Statues kampány, Borsodi 2014-es nyári kampánya, a Dreher felfedező TVC kampánya, vagy az E.On Egy csepp hazai pálya és Safety First kampányok. Az E.ON-nak készült „E1ső a biztonság” című filmje két kategóriában, a Belső kommunikáció és HR-témájú alkotások közt is Arany Delfin díjat nyert, illetve hazánkból egyedüliként a Grand Prix-t érő Fehér Delfin trófea shortlist-jére is felkerült. A történet egy valós, az E.ON-nál megtörtént, kollégákat érintő autóbalesetet dolgozott fel. A másik legkiemelkedőbb munkája a 2012-es Magyar Állami Operaház számára készült image kampány volt, amely azoknak is megnyitotta az Opera világát, akik azelőtt alig érintkeztek ezzel a műfajjal.
Fő ügyfelei közé tartozott a Telenor, Danone, Borsodi Sörgyár, MOL Magyarország, Vodafone, Erste Bank, Dreher Sörgyárak, E.ON, Coca-Cola Magyarország és K&H Bank.
A Café Communications-nél az OTP Employer branding, a Pilsner Urquell és a Dreher számára készített branded content kampányokban vett már részt Head of Art-ként.