Visszatekintettünk az elmúló évre, s összeszedtük a kedvenc történéseinket, emlékeinket.
Olvassátok el, mi minden történt a Café háza táján 2019-ben
Megújult a honlapunk, meglévő partnereink mellett új ügyfelek projektjein is dolgozhattunk.
Content divíziónk a Vylyannek tervezett kommunikációs elemeket a Borból lett művészet kampányhoz, ahol grafikai alkotások és kortárs költők versei kapcsolódtak össze a Prémium-borcsalád kedvéért. Megünnepeltük a Pick 150. szülinapját és folytattuk a Rama Süti Challenge branded content videó-sorozatunkat második és harmadik évaddal, az Upfield megbízásából. Büszkeség, hogy részesei lehettünk a májusban megnyílt Magnum Pleasure Store Budapestnek, valamint, hogy még ebben a hónapban megalapítottuk a Café Kötelék Alapítványt. Nyertünk főzőversenyt a Nosaltynál, cserébe ők is főztek nálunk a kertben, forgattunk filmet hét országban az OTP dolgozóinak bemutatására és szórakoztató szitcomsorozatot az OTP Ingatlanpontnak.
Részt vettünk a bukaresti CANnual Konferencián, ahol a kollégáink által szerkesztett 5. CANnual Report is bemutatásra került. A gigantikus kiadvány a közép- és kelet-európai reklámpiac elmúlt öt évének elemzéseit és várható trendjeit tárja az olvasó elé: gazdasági mutatók, reklámköltések, fogyasztói szokások 15 országra vetítve.
Ősszel leforgattuk az OTP Bank új imázsfilmjét, valamint az egy évig tartó előkészítést, kutatást, tervezést és tesztelést követően megszületett a koncepció: bevezettük a Bank új kommunikációs platformját. A Porsche Hungarianak készített Audio Studio – The radio experiment kampányunkkal pedig bejártuk a világot, s megannyi szakmai elismerést szereztünk.
Új ügyfeleknek örültünk
Már év elején új ügyfélnek, a MOM Parknak örülhettünk: a budai bevásárlóközpont ránk bízta éves marketingtervének, a teljes ATL, BTL, valamint PR aktivitásainak online és offline felületeken való megvalósítását. Ősszel a Decathlon hazai munkáltatói márkájának építését, az új stratégia kialakítását, kreatív toborzó és belső kommunikációs kampányainak lebonyolítását kaptuk meg feladatként. Az évszak újabb sikereket tartogatott számunkra, hiszen az InterContinental Budapest kommunikációs megbízását is megkaptuk: nemzetközi szinten a szálloda konferencia helyszínként való pozícionálása, míg az étterem és a bár ajánlatainak, eseményeinek a hazai vendégkör számára szóló népszerűsítése a cél. Majd az EY Hungary tenderén nyertünk: a közös munka kapcsán izgalmas újdonságokat tartogatunk a jövő évre.
Sok-sok díjat ünnepeltünk
A tavalyi év lezárásaként 2019. februárjában felléptünk a Kreatív és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége által összeállított éves M+ Lista 3. fokára! Utána sem tétlenkedtünk, több rangos hazai és nemzetközi díjat is begyűjtöttünk: többek között egy arany és egy bronz díjat a Hipnózison, majd még egy aranyat az Arany Pengén; nyár elején a content marketing, influencer és online videós megoldásainkat tüntették ki, majd egy nemzetközi ezüstöt szereztünk a Crestan és egy bronzot a London International Awards-on, mindezt pedig megkoronáztuk egy EPICA arannyal és bronzzal. Az év versenyszezonja még nem ért véget: januárig szorítunk a digitális média versenyen, a Best.neten mezőnyben lévő hét pályázatunkért.
2020-ban folytatjuk, most pedig kellemes adventi készülődést, boldog karácsonyi ünneplést és sikerekben gazdag új évet kívánunk olvasóinknak, partnereinknek!