Lufi vagy hatékony eszköz a fiatalok elérésében?
Dátum: 2018-07-06Szinte minden évben felröppen három-négy buzzword a médiapiacon, amikre konferenciákat lehet szervezni, ideig-óráig még a hirdetési kampányok menetét ...
TovábbSzinte minden évben felröppen három-négy buzzword a médiapiacon, amikre konferenciákat lehet szervezni, ideig-óráig még a hirdetési kampányok menetét ...
TovábbAlig egy hónap alatt több mint hatszázezer megtekintést értek el az OTP Bank lakásvásárlókat megcélzó „Hello Otthon” branded ...
TovábbA Facebook nem kér előfizetési díjat, hanem megadta a lehetőséget a felhasználóknak, hogy ők tehessék fizetőssé az általuk üzemeltetett ...
TovábbÚtjára indítottuk a Pilsner Urquell Heart Crafted Workshop branded content videósorozatot, amiben négy részen át, egy-egy „kézműves” szemén keresztül ...
TovábbAz OTP Bank elkötelezett híve a fejlődésnek, annak, hogy mindennap tanulhatunk valami újat, ezért érdekes kísérletet tett.
TovábbSzorosabb együttműködésre lépett legfőbb régiós ügynökségi partnereivel a Café Communications. A kelet-és közép európai, valamint orosz független ügynökségeket ...
TovábbAz elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldása a Fanta Elnöki Főnökség. A CONTENT+MARKETING AWARD 2018 díjátadóról elhoztuk még egy ...
TovábbSzakértők szerint az egyik megoldás az elvándorló munkaerő megtartására a hatékony employer branding. Az Élelmiszer Magazin, Balaton Anitát ...
TovábbLakatos Balázs a Café Communications junior art directora 2 hetet töltött Varsóban a Walk integrált kommunikációs ügynökségnél a ...
TovábbAz Arany Penge fesztiválról nem kevesebb, mint 8 db díjjal és egy különdíjjal tértünk haza. Az IAB Hungary ...
Tovább© 2018 Copyright Coffein Café Csoport